Giant2000 schreef:
jwagenaar schreef:
giant2000, denk dat je het rekensommetje van 66,50 nog maar eens opnieuw moet maken. niet alle door jou genoemde punten zitten in dit bedrag
Vul me even aan als ik iets mis...
Aan KPN betaal ik per 1 april Internetplusbellen extra 50,00 + interactieve tv 10,00 + pluspakket 10,00= 70 euro.
Ziggo betaal ik ongeveer hetzelfde 66,50 + 4,95 net gemist maar dan wel veel meer zenders, veel betere en stabiele kwaliteit en wat je noemt echt razendsnel internet.
Helaas wel weer telefoonkosten, maar daar zitten bij mij de kosten niet.
Eenmalige kosten: Interactieve HD ontvanger 149 en verzendkosten 9,50 misschien? Bij KPN was ik inderdaad "maar" 100 euro kwijt voor de ontvanger.
Overige diensten:
Net gemist (vergelijkbaar met Programma Gemist) 4,95 per maand, bij KPN in het extra pakket.
TV theek (onbeperkt series kijken) 9,95
Wedstrijd gemist 6,95 eenmalig
On demand (vergelijkbaar met Videoland) maar dan wél met alle laatste releases
Ooit gemist gratis voor kanalen waar je voor hebt geabonneerd, ook series dus!!
Ik vergat nog te zeggen dat gemeten internetsnelheden 3x hoger zijn bij Ziggo en bovendien in bepaalde steden al 120dl/10ul zijn.
Verder kan je via een CI kaart je computer omtoveren tot een complete PVR waarbij je programma's kan bewerken en op DVD of harddisk bewaren zonder kwaliteitsverlies.
Ik qoute even je hele bericht om er goed op te kunnen reageren.
Ik ben dus klant van Ziggo en kan je alvast vertellen dat indien je
niet woont in en grote stad dan kan je die razendsnelle 120mb wel vergeten. Ik woon in er dus buiten en de geluiden zijn dat we pas eind volgend jaar keer aan de beurt zijn. Uit pure protest heb ik mijn abbo verlaagd van extra naar plus.
2- vergeet niet dat je bij Ziggo
geen harddiskrecorder krijgt! tot op en maand geleden kreeg je nog de Cisco (waar heel veel problemen mee zijn) nu krijg je en en samsung
zonder harddisk en daar mag je nog vrolijk 150 euro voor betalen ook. Bij kpn kost dit momenteel 49.00 euro maar dan heb je wel een pvr
met harddisk.
3- Uitzending gemist, 1 werkelijk groot drama
waar het bij kpn overzichtelijk en duidelijk in elkaar zit is het bij zaggo niet om aan te kijken, ze gooien alle programma's door elkaar in 1 dag en dan mag je als klant door 50 programma's heen scrollen om je gezochte uitzending te vinden. daarbij, veel programma's worden gewoon niet getoond terwijl bij kpn uitzendingen soms 2 uur later alweer via uitzending gemist beschikbaar was. Ik heb al eerder gezegd: bij kpn is uitzending gemist 10 keer beter dan bij Ziggo!
4- Tv-theek, heel simpel:
bagger 5- Ooit gemist: nou wat interessant, freshe prince of bell air van 20 jaar terug. Staat vol met ouwe rommel en niks van deze tijd.
Nu ik lees dat Kpn ook komt met hogere up en down snelhede en hd-tv wellicht ook beschikbaar word is de kans groot dat ik terug stap op Kpn. Ik wil je adviseren goed na te denken om zo`n stap naar en kabelaar te doen, want t'is bij zaggo ook echt niet rozegeur en manneschijn.
Groet Marcel