@Stef: Thanks
Dat is precies de informatie die inmiddels een heleboel abonnees reeds hebben kunnen vernemen en die inmiddels ook breed bekend is (ook onder niet-abonnees). En die tariefswijzigingen zijn dus precies waar 'm de schoen wringt:
* iTV wordt een euro per maand duurder. Valt nog heel goed overheen te komen
* Het standaard pakket wordt uitgekleed. En DAT is dus onacceptabel! Mensen laten wennen aan het hebben van een programma gemist functie die 10 dagen terug gaat voor Ned. 1, 2 en 3 en dat gewoon ineens STOP ZETTEN. Dit houdt in dat ik, en alle abonnees die dit willen houden, het DUBBELE van dat tientje basis abonnement moeten gaan betalen, want het pluspakket afnemen (wat ook inmiddels tien euro extra kost) is dus het enige dat we kunnen doen.
Dat is echt oplichterij van de bovenste plank. En dan niet gaan komen met het excuus dat ik daar straks ook meer zenders en ook SBS en RTL gemist voor terug krijg, want die 3 dingen WIL ik helemaal niet!
Nogmaal: Zet desnoods SBS6 en RTL gemist in het geheel in het pluspakket als het toevoegen van die netwerken blijkbaar zo'n investering betekent, maar laat het pakket vwb de publieke omroep dan met rust.
Ik word voor minimaal dezelfde functionaliteit als die ik had dus gewoon geconfronteerd met een prijsverdubbeling. Anders kan ik het niet noemen.