Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 21 nov 2024 23:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Beeld blijft hangen
BerichtGeplaatst: di 23 feb 2010 15:11 

Hier lijkt het tot nu toe echt goed te gaan... al in geen dagen meer een vastloper gehad.

Ik moet er wel bij vermelden dat hier automatisch de box tussen 01:10 en 07:30 van de stroom los gekoppeld wordt en dus dagelijks ge-reboot. Misschien speelt dat mee?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010 09:50 

KPNwebcare2 schreef:
We hebben inderdaad een nieuwe update voor het netwerk van interactieve TV.
Zijn er nu nog klachten mbt stilstaand beeld en geluid dat doorloopt, schroom niet te bellen met onze helpdesk, we zijn bezig om dit probleem nu te inventariseren en maken daarvoor een incident aan.

Hoe goed bedoelt ook Stef, ik blijf er een vervelende nasmaak van houden: de klant moet betalen (10ct/min.) om KPN te helpen omdat ze zelf niet in staat zijn een storingvrij product te leveren en vervolgens krijgt die klant over een maand een prijsverhoging/serviceverschraling om de oren. Hoe groot zou de actiebereidheid zijn om de servicedesk te bellen denk je? Ik zou liever oproepen om dit dan maar via deze site gratis te doen: http://www.kpn.com/prive/Service.htm ?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010 10:05 

Inderdaad. Ik ben van een (bijna) ITV positievo weer een stap terug gezet richting "ontevreden klant". Denk je net dat alles weer een beetje goed wordt gemaakt en gefixt (terwijl het product uberhaupt nog een heel stel stappen vooruit heeft te nemen voor dat het "volwassen" genoemd kan worden), krijg je dit weer....

die prijsverhoging van een euro is nog tot daar aan toe, maar dat er voor die prijs dingen uit het pakket verdwijnen is ON-ACC-EP-TA-BEL !!!!!

Ik kan webcare echt aanraden eens goed op die marketing afdeling in te praten en ze aanraden deze fout nu het nog kan terug te draaien. Pleurt dan desnoods SBS en RTL gemist in het pluspakket maar laat wat er al in het basispakket zit (Ned. 1, 2 en 3 gemist EN 10 dagen terug) gewoon zitten....

Hoe zou de consumentenbond het eigenlijk vinden? Een prijs-VERDUBBELING om datgene te houden wat je al had?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010 10:44 

@Webcare:wellicht is het een optie om de problematiek mbt hangende beeld op de produkt marketing afdeling te droppen en de produktverantwoordelijke mensen aan te spreken (vast al wel gedaan).De negatieve spinoff zorgt bij sommige gebruikers voor de nodige irritatie.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010 11:30 

Maarten schreef:
@Webcare:wellicht is het een optie om de problematiek mbt hangende beeld op de produkt marketing afdeling te droppen en de produktverantwoordelijke mensen aan te spreken (vast al wel gedaan).De negatieve spinoff zorgt bij sommige gebruikers voor de nodige irritatie.

:D
Bedankt Maarten. Je kan toch geen wijzigingen doorvoeren als het product nog niet eens storingvrij is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010 14:19 

Maarten schreef:

Zolang het verhaal nog incompleet, niet officieel, en niet alle feiten bekend zijn gemaakt, ben ik genoodzaakt hier geen uitspraken over te doen. We proberen er alles aan te doen om het in goede banen te leiden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010 14:24 

Vanaf 1 april 2010 voert KPN een aantal wijzigingen door in de huidige abonnementen van Internet, IPB en iTV. Vanaf vrijdag 19 februari t/m dinsdag 2 maart 2010 worden 1,2 miljoen klanten geïnformeerd over deze wijzigingen. Klanten worden per e-mail of per brief op de hoogte gebracht van de voor hen geldende wijzigingen.

Wijzigingen per 1 april 2010:

Verhoging Internetsnelheden
Nieuwe beltarieven InternetPlusBellen
Wijziging tarieven Interactieve TV en wijziging inhoud pakketten
Wijziging Algemene Voorwaarden

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010 14:42 

@Stef: Thanks :)

Dat is precies de informatie die inmiddels een heleboel abonnees reeds hebben kunnen vernemen en die inmiddels ook breed bekend is (ook onder niet-abonnees). En die tariefswijzigingen zijn dus precies waar 'm de schoen wringt:

* iTV wordt een euro per maand duurder. Valt nog heel goed overheen te komen

* Het standaard pakket wordt uitgekleed. En DAT is dus onacceptabel! Mensen laten wennen aan het hebben van een programma gemist functie die 10 dagen terug gaat voor Ned. 1, 2 en 3 en dat gewoon ineens STOP ZETTEN. Dit houdt in dat ik, en alle abonnees die dit willen houden, het DUBBELE van dat tientje basis abonnement moeten gaan betalen, want het pluspakket afnemen (wat ook inmiddels tien euro extra kost) is dus het enige dat we kunnen doen.

Dat is echt oplichterij van de bovenste plank. En dan niet gaan komen met het excuus dat ik daar straks ook meer zenders en ook SBS en RTL gemist voor terug krijg, want die 3 dingen WIL ik helemaal niet!

Nogmaal: Zet desnoods SBS6 en RTL gemist in het geheel in het pluspakket als het toevoegen van die netwerken blijkbaar zo'n investering betekent, maar laat het pakket vwb de publieke omroep dan met rust.

Ik word voor minimaal dezelfde functionaliteit als die ik had dus gewoon geconfronteerd met een prijsverdubbeling. Anders kan ik het niet noemen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010 14:54 

eversteegt schreef:
@Stef: Thanks :)

Geen dank, ik heb een topic geopend voor FAQ over nieuwe voorwaarden.

eversteegt schreef:
* iTV wordt een euro per maand duurder. Valt nog heel goed overheen te komen

* Het standaard pakket wordt uitgekleed. En DAT is dus onacceptabel! Mensen laten wennen aan het hebben van een programma gemist functie die 10 dagen terug gaat voor Ned. 1, 2 en 3 en dat gewoon ineens STOP ZETTEN. Dit houdt in dat ik, en alle abonnees die dit willen houden, het DUBBELE van dat tientje basis abonnement moeten gaan betalen, want het pluspakket afnemen (wat ook inmiddels tien euro extra kost) is dus het enige dat we kunnen doen.

Dat is echt oplichterij van de bovenste plank. En dan niet gaan komen met het excuus dat ik daar straks ook meer zenders en ook SBS en RTL gemist voor terug krijg, want die 3 dingen WIL ik helemaal niet!

Nogmaal: Zet desnoods SBS6 en RTL gemist in het geheel in het pluspakket als het toevoegen van die netwerken blijkbaar zo'n investering betekent, maar laat het pakket vwb de publieke omroep dan met rust.

Ik word voor minimaal dezelfde functionaliteit als die ik had dus gewoon geconfronteerd met een prijsverdubbeling. Anders kan ik het niet noemen.

Namens KPN kan ik alleen zeggen dat de verandering in de Algemene Voorwaarden, de diensten Internet en Interactieve TV, u tot contractsvrij maakt.

KPN voert de wijziging per 1 april 2010 door.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010 15:07 

Dat het wijzigen van de voorwaarden me contractsvrij maakt is een schrale 'troost'... Ik ben bang dat ik bij jullie nog steeds het goedkoopst uit ben voor een vergelijkbare dienst.

Maar blijft een feit dat het een ranzige manier van werken is om maar van mensen te verwachten dat ze meer gaan betalen als ze de functionaliteit waar ze aan gewend zijn terug willen :evil:

Een opmerking "u bent vrij om te gaan" zie ik dan ook eerder als een "niet serieus nemen van de klant" dan als een handreiking.... Bovendien was ik al nagenoeg contractsvrij, na inmiddels een jaar van jullie dienst gebruik te maken.

Maar goed, klachten van (trouwe) klanten worden blijkbaar niet meer gezien als een blijk van betrokkenheid en (voorwaardelijk) trouw blijven aan de leverancier maar als een signaal van "ik wil toch wel bij jullie weg"...

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010 15:16 

KPNwebcare2 schreef:
Namens KPN kan ik alleen zeggen dat de verandering in de Algemene Voorwaarden, de diensten Internet en Interactieve TV, u tot contractsvrij maakt.

Ja lekker is dat. Ik heb dan nog een tuner die ik verplicht voor de actieprijs van €99,95 euro moest kopen en na het beëindigen van het contract waardeloos is geworden. Krijg je dat geld dan ook weer terug?
Ik vind het ook een redelijk voorstel om Programma Gemist te laten voor wat het is en SBS en RTL gemist in het pluspakket te stoppen. Echt KPN, jullie verliezen met dit soort domme wijzigingen een hoop goodwill. Schandalig, ik heb 8 maanden itv en heb al die tijd zitten modderen met een product wat zo labiel als wat is. Nu het ein-de-lijk een beetje stabiel draait krijg je dit. BAH! Het is dat jullie inderdaad nog ietsie goedkoper zijn, maar reken maar dat de concurentie klanten van jullie gaat snoepen. Zodra Ziggo met een leuke aanbieding komt ben ik weg! Ik zal ook zeker KPN nooit meer aanbevelen bij familie en vrienden!!!

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010 15:28 

Frustratie's zijn op zich begrijpelijk.Ben je het met zaken niet eens als het gaat om de tuner en overige,dan zou je compensatie kunnen vragen bij de klantenservice,middels brief,telefoon of wellicht via Webcare-Team

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010 15:36 

Wat mij betreft is KPN met dit product alleen nog maar concurrerend in gebieden waar UPC actief is..... in alle andere gebieden is de concurrent nu haast per definitie de beste keus (meer kwaliteit voor je geld, meer stabiliteit voor je geld, meer keuzevrijheid in apparatuur zoals tuners, ingebouwde tuner van je tv, etc.).

Nee, op bang for the buck ben ik sinds ik het zelf heb, ondanks de vele kinderziektes, reclamemaker voor het iTV product geweest maar dit is yet another setback die m'n plezier in het product danig bederft....

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010 15:46 

Tuurlijk Maarten dat begrijp ik. En zolang KPN nog steeds de goedkoopste is zal ik het ook wel houden. Maar het "wij"-gevoel is wel he-le-maal weg. Iedereen op het KPN forum (forum.kpn.tv) weet dat ik itv en KPN altijd heb zitten verdedigen, ik werd zelfs als 'vriendje van KPN' genoemd. Dat komt omdat ik vertrouwen in het product had met de hoop dat het wel goed zou komen. Nou, het draait nog geen maand redelijk stabiel (het is nog altijd verre van optimaal) en je krijgt gewoon een enrome klap in je gezicht.
Hoe zou KPN aan 1 miljoen klanten zijn gekomen? Met name door het vertrouwen te winnen van bestaande klanten. 2010 is aangekondigt als het jaar van itv. En met vieze klantennaaierij!

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010 15:53 

Precies. Dat gevoel heb ik nou ook, en ik hoor dan nog maar een jaar bij "de club" (dwz, dat dacht ik).

Waarom kan trouwens, om nog even een zijstraat te noemen, XMSnet middels het aanbod van Glashart Media inmiddels BBC1 en 2 aanbieden (exclusiviteit van kabelnetten is inmiddels opgelost?) maar heeft KPN nog steeds niets hieromtrent.

Ach, slechts een dwarsstraat.

Ik hoop alleen maar van harte dat er in Almere Stad snel op de glasvezel meer keus komt dan alleen maar KPN, KPN en nog eens KPN. Heb het wel zo'n beetje gehad.....

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]