Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 00:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010 10:26 
Op dit moment heb ik geen iTV, wel ben ik 5 jaar lang klant van digitenne geweest. Toen het signaal verslechterde, ben ik overgestapt naar analoog Ziggo met de gedachte dat ik wel weer terug bij de KPN kom als iTV stabiel is en vrij programmeren beschikbaar is.

Na een lange tijd wachten en vele beloftes in o.a. dit forum is dat er nu eindelijk. Dus ik al bijna iTV besteld, echter las ik dat het niet mogelijk is om in serie op te nemen. Persoonlijk vind ik dit bijna niet te begrijpen. Als je programma voor programma moet opnemen, dan kan je net zo goed de EPG gebruiken. Ik wil juist vrij programmeren om elke week hetzelfde programma te kunnen opnemen. TiVo-achtige oplossingen was uiteraard nog mooier geweest, maar met vrij programmeren in serie red ik het ook wel.

Mijn vragen.
- Klopt het dat je niet in serie kan opnemen met iTV?
- Zijn er plannen of dit op korte termijn wel mogelijk te maken? Of moet maar de digitale TV bij Ziggo gaan bestellen? Dit betekent overigens ook dat het een stuk goedkoper wordt om ook via Ziggo te gaan bellen en internetten.

BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010 10:42 

Als ik jou was zou ik lekker Ziggo aanvragen. Want de termijnen waar Kpn in denkt duren eeuwig lang. Vrij programmeren werd al vanaf het begin beloofd en is dan nu eindelijk beschikbaar.

Ik ben vorig jaar overgestapt op Ziggo en ik ben zeer tevreden. Heb dan wel geen interactieve TV genomen bij Ziggo maar gewoon digitale TV

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]