Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 21 nov 2024 23:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 01 maart 2010 13:02 

Op het KPN Gebruikers forum loopt een enquête waar je kan stemmen of KPN Sci-Fi in het pakket moet doen (en stiekem hoop ik dat van dezelfde leverancier 13th Street ook meegaat). Meld je aan en stem: http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=745

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 03 maart 2010 13:31 

Giant2000 schreef:
Op het KPN Gebruikers forum loopt een enquête waar je kan stemmen of KPN Sci-Fi in het pakket moet doen (en stiekem hoop ik dat van dezelfde leverancier 13th Street ook meegaat). Meld je aan en stem: http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=745

We gaan deze gegevens aanleveren aan onze leverancier. Dank u wel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 09 maart 2010 16:55 

Allemaal even stemmen!!!! heb ik zojuist ook maar even gedaan.
Ik mis Sci-Fi en 13th street iets minder wel op het I-Tv platform.
Zeker omdat we die ooit bij U** wel hadden

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 09 maart 2010 20:30 
Site Admin

Zoals het er nu uitziet keer ik per 8 maart terug bij kpn met natuurlijk ook i-tv. Kan ik het weer op de voet volgen. Als ik een keuze mag maken dan zie ik graag comdey central family in het pakket erbij komen. Kan je er wat mee Webcare? :mrgreen:

Groet Marcel234

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 09 maart 2010 21:47 

marcel234 schreef:
Zoals het er nu uitziet keer ik per 8 maart terug bij kpn met natuurlijk ook i-tv. Kan ik het weer op de voet volgen. Als ik een keuze mag maken dan zie ik graag comdey central family in het pakket erbij komen. Kan je er wat mee Webcare? :mrgreen:

Groet Marcel234

Ik weet niet wat ik hier van moet denken: van KPN ( met heel veel klagen over KPN) naar Ziggo ( was veel beter dan KPN) en dan nu weer terug. Maar wat mij betreft ben je ook weer welkom op het KPN forum, als het zover is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 01:30 
Site Admin

Petra schreef:
Ik weet niet wat ik hier van moet denken: van KPN ( met heel veel klagen over KPN) naar Ziggo ( was veel beter dan KPN) en dan nu weer terug. Maar wat mij betreft ben je ook weer welkom op het KPN forum, als het zover is.

Klagen :?: ik heb wel bepaalde onderbouwde klachten gehad over kpn klopt. Ik heb enkel gekozen voor de overstap naar Ziggo omdat daar de hd kanalen wel werden aangeboden. Nu dit ook bij kpn binnen hand bereik komt en omdat de snelheden worden verhoogt lijk het mij wel weer en uitdaging om het weer en keer te proberen. Als het na 12 maanden niet bevalt ben ik natuurlijk vrij om weer te gaan, zoals dat ook geld voor iedere andere klant.

Ik denk niet dat ik terug keer op het kpn/iptv forum. Als ik dat had gewild had ik dat allang gekund. Mijn ex vrouw heeft iptv en met haar accountnummer had ik zo een account kunnen aanmaken. Maar voel daar geen behoefte toe. Mischien als alles er weer staat dat ik wel kijkje kom nemen..zeg nooit...nooit.. :wink:

Groet Marcel234

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 10:46 

We houden je wel op de hoogte Marcel.
Welkom terug zou ik zeggen. Ik heb de laatste weken ook ernstig overwogen om naar Ziggo over te stappen. Ik mis naast HD vooral een aantal zenders, het Engelse geluid op Eurosport en de mogelijkheid de pc als PVR te gebruiken. Aan de andere kant vind ik de kwaliteit en aanbod van iTV zeer goed tegenwoordig.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 22:03 

Het min punt is natuurlijk dat je op koper maar een ontvanger kunt gebruiken>

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 22:08 
Site Admin

keesjan schreef:
Het min punt is natuurlijk dat je op koper maar een ontvanger kunt gebruiken>

Nee hoor, je kunt met gemak 2 tuners laten draaien. Het is even klein optel sommetje. met 1 tuner kun je kijken en opnemen. Als je bv op de slaapkamer en 2de tuner neer zet kun je kiezen. Of 1 uit en dan opnemen en tv kijken, maar je kunt ook boven tv kijken en beneden tv kijken. Alleen opnemen gaat dan niet want je kunt max 2 streams genereren. Nu vdsl op komst is, is wellicht de kans daar dat de 9mb die nu word toegwezen voor iptv word verhoogd naar bv 18mb als dat zou (lees zou) gebeuren kan je dus zelfs wel 4 tuner plaatsen en tegelijk tv kijken.

Natuurlijk heb je ook de mogelijkheid om naast iptv 3 digitenne kastjes te plaatsen, de kastjes huur je, de kaarten krijg je er gratis van kpn bij.

Groet Marcel234

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 22:15 

@Marcel234
Moet je helaas ongelijk geven over het gebruik van een tweede tuner.

Hallo,

Heb het geverifieerd en het klopt wat er wordt gezegd.
* klanten mogen vanaf 29 maart maar 1 STB aansluiten. De overige ontvangers worden geblokkeerd.
Met vriendelijke groet,

Stef

KPN Webcare Team
webcare@kpn.com

Altijd een werkende mail of internet?
Download onze Mail&Internet Assistent!
http://www.kpn.com/mia

KlantenService 0900-0244 (€ 0,10 per minuut).

KPNwebcare2
KPN-officials

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010 22:20 
Site Admin

I lees het net Kees-Jan. Ik ben er wel van geschrokken. In bijna alle gevallen is een 2de stb altijd goed gegaan, en nu terwijl vdsl er aan komt gaan ze ineens deze actie dom. Dit gaat geheid veel klanten kosten. Weet je hoeveel mensen een 2de stb op de slaapkamer hebben staan? :shock: die krijgen dus straks en error en die worden me daar een partij boos...oei kpn, dit is geen slimme zet :?

Groet Marcel234.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010 08:58 

marcel234 schreef:
I lees het net Kees-Jan. Ik ben er wel van geschrokken. In bijna alle gevallen is een 2de stb altijd goed gegaan, en nu terwijl vdsl er aan komt gaan ze ineens deze actie dom. Dit gaat geheid veel klanten kosten. Weet je hoeveel mensen een 2de stb op de slaapkamer hebben staan? :shock: die krijgen dus straks en error en die worden me daar een partij boos...oei kpn, dit is geen slimme zet :?

Groet Marcel234.

Ha Marcel,

Heb officiële verklaring onder topic "helpdesk" geplaatst. Daar staat ook de reden in.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]