Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 21 nov 2024 23:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Beeld blijft hangen
BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2010 10:05 

Makkelijk gezegd: "Ga dan weg naar een andere provider die wel aan je wensen voldoet" als je ergens woont waar je alleen maar keus hebt tussen KPN-bedrijven en UPC :S

En negatief gal spuwen? Sorry, als je het grootste deel van mijn andere posts had gelezen, zou je zien dat ik als 1 van de weinigen op dit forum om de haverklap positieve bijdragen en suggesties heb aangeleverd, het iTV product tot en met verdedigd tegen anderen en regelmatig aan oproepjes van webcare gehoor heb gegeven om ergens feedback op te geven :twisted:

Overigens, en dat is het laatste wat ik erover zeg: Toen ik een jaar geleden ITV bestelde wist ik NIET dat de box traag en af en toe onhandelbaar zou zijn en wist ik NIET dat KPN de "10 dagen terug programma gemist", één van de verkoopargumenten waarop ik ITV had uitgekozen, 2x zo duur zou maken......

Ik zal -proberen- rustiger aan te doen.....

Op z'n minst kan ik nu in ieder geval weer storingsvrij TV kijken en -gelukkig- nog steeds voor een lagere prijs dan bij UPC....

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2010 10:41 

Kritiek geven is op zich prima,zeker als het in het belang van de gebruikers is :wink: Sterker nog ik denk dat KPN er op zich blij mee is,want het is nog steeds de consument die hun boteram betaald (dat ze zich dat binnen KPN niet allemaal realiseren is een ander verhaal)

Waar het om gaat is dat KPN nu aan zet is en dat de heren van het Webcare-team hun uiterste best doen om intern KPN zaken aan de orde te stellen die hier beschreven worden en die ze wellicht ook wel weten door testen etc.

Het is blijkbaar niet zo snel oplosbaar resp de onderlinge impact op wijzigingen blijft moeilijk inschatbaar.

Wil je niet mee in deze hightech-wave dan moet je keuze's maken,wil je wel mee dan gaat dat met vallen en opstaan.

Dus al je input voor de gebruikers resp je ervaringen zijn welkom,maar het produkt laat van tijd tot tijd sterk te wensen over en de oplossing daarvoor moet toch echt van KPN komen.

(off-topic:kijk eens wat er bij Toyato gaande is ?)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2010 10:47 

Duidelijk Henk.

Het heeft toch hopelijk wel zin om op te merken dat een groot deel van de ITV klanten op zijn minst met de wenkbrauwen hebben gefronst toen ze deze prijsverhoging/serviceverschraling hebben gelezen onder het mom van "switch naar VDSL", nog geen maand na de triomfantelijke 1 miljoen status te hebben bereikt met een ITV product dat nog op heel veel punten rammelt. Je moet dus betalen voor iets wat er nog moet komen.
Goed, ITV is de laatste tijd beter geworden, maar wel met medewerking van de feedback van haar klanten.
Op zijn minst verwacht ik dat KPN de zaakjes goed op orde moet hebben voordat er over prijsverhogingen wordt gesproken.

Natuurlijk is het gras bij de buren altijd groener. Ik ben er wel achter gekomen dat digitale tv bij alle aanbieders een melkkoe aan het worden is met gratis kinderziektes.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2010 11:19 

Idd :). Gisteravond uit interesse op tele2.gebruikers.eu eens de feedback-discussie gelezen over de nieuwe Amino STB die zij nu geintroduceerd hebben voor hun IPTV dienst, en wat voor overeenkomsten maar vooral ook verschillen er dan zijn in de implementaties van KPN en van Tele2.

Misschien ben ik in dit topic inderdaad wat te lang door gegaan met zagen over hetzelfde, maar ik blijf vinden dat ik een valide punt heb (wat giant2000 ook nog eens aanstipt): KPN voert nu prijsverhogingen en service verschralingen door terwijl het product nog niet "af" is. Dat is het enige probleem dat ik ermee heb. Maar goed, de andere IPTV-/digitale TV providers zijn ook niet heilig...

Het enige wat ik hoop is dan ook dat KPN op dit moment druk bezig is om alle overige kinderziektes van het product ook op te lossen zodat ITV echt een product wordt waar ze met recht trots op mogen zijn.

En stiekem hoop ik dat er in mijn woonplaats/-wijk ook snel op de glasvezel (die al in mijn meterkast zit) de provider actief wordt die op TV-gebied (zowel IP als DVB-C) de maximale vrijheid biedt voor gebruikers zoals ik. Die provider is er al maar alleen in een beperkt deel van Almere. Dan kan ik KPN blijven aanbevelen aan mensen die gewoon no nonsense surfen,mailen & tv willen en hebben de advanced gebruikers en tweakers ook wat ze willen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2010 15:16 

Maarten: Bravo !!!!!!!!!!!!!!!!

PQ

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 28 feb 2010 18:34 

Het is hier de laatste week bedroevend met het beeld . :evil:
Ontelbare bevriezingen per avond.
Dit weekend spant echt de kroon.
Per 5 minuten zeker 20 bevriezingen blokken in het beeld en geen geluid. :twisted:
Zelfs de radio die tot vrijdag probleemloos werkte is nu van slag.
Ontelbare geluids onderbrekingen per 5 minuten.
Het is nu om echt knetter van te worden.
Vanavond sluit ik digitenne weer aan.
Wanneer komt er eindelijk verbetering in deze wanprestatie ??.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 28 feb 2010 18:55 

Hoi amateur,

Jij schijnt nu aan de beurt te zijn.
Tot 2 weken terug had ik de zelfde elende, volgens KPN was alles goed.
Ze hebben me een nieuwe modem toegestuurt (ik heb nog een oude siemens gigaset 551 expiria box)
Toen die nieuwe er was had ik echter geen problemen meer beeld, geluid, internet en zelfs telefoon oke.
Dus die nieuwe EB tgv789vn zit nog in de doos.
Ik denk dat KPN of een door hun ingehuurde klub bezig is om her en der in het land veranderingen/verbeteringen in het backbone netwerk aan te brengen.
Dus nog een week digitene slaaf zijn en hopen dat het weer goed gaat.
Je kunt dan altijd nog proberen om via webcare een tegemoedkoming als smartegeld te regelen.

Vrgt,
PQ

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 28 feb 2010 19:28 

Ik zit hier ook te wachten tot ik eindelijk weer eens een bevriezing krijg, maar ik kan echt niet anders zeggen dan dat het nu gewoon weer stabiel is :D.

Traag (verkeerde soort van 'stabiel'), maar ook geen freezes meer e.d.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 01 maart 2010 10:14 

Waarbij wel opgemerkt moet worden dat om middernacht altijd het beeld 2 seconden blijft hangen. Normaal niet erg maar gisteren tijdens een bloedstollende ijshockey finale even 2 seconden te lang. Waarom kan die midnightglitch niet om 3 uur als de meesten liggen te slapen?

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 01 maart 2010 10:38 

PairQ schreef:
Hoi amateur,

Jij schijnt nu aan de beurt te zijn.
Tot 2 weken terug had ik de zelfde elende, volgens KPN was alles goed.
Ze hebben me een nieuwe modem toegestuurt (ik heb nog een oude siemens gigaset 551 expiria box)
Toen die nieuwe er was had ik echter geen problemen meer beeld, geluid, internet en zelfs telefoon oke.
Dus die nieuwe EB tgv789vn zit nog in de doos.
Ik denk dat KPN of een door hun ingehuurde klub bezig is om her en der in het land veranderingen/verbeteringen in het backbone netwerk aan te brengen.
Dus nog een week digitene slaaf zijn en hopen dat het weer goed gaat.
Je kunt dan altijd nog proberen om via webcare een tegemoedkoming als smartegeld te regelen.

Vrgt,
PQ

Ik ben hier ook in het bezit van een oude Experiabox type 552 (ISDN)
Heb zojuist alles gereset en op de 1960 firmware en software verwijdert, nieuwe software ingeladen.
En binnen 5 minuten was het weer mis. Dus dat is ook niet de oplossing.
Telefonie en internet werken prima.
Ik hoop dat KPN maar snel de weg mijn centrale vind om deze ellende weg te nemen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 01 maart 2010 11:11 

Stuur anders even een pb naar KPNWecare met de vraag om eea na te lopen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 03 maart 2010 13:41 

Maarten schreef:

Ik denk dat het ligt aan het modem. Aangezien er veel Siemens RG's problemen veroorzaken met Zenders tijdelijk niet beschikbaar (ligt aan de verbrekingen in de Siemens modem). Maar dat valt wel na te zoeken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 03 maart 2010 16:52 
Site Admin

Dus ik zou zeggen, forumlid amateur, stuur eens en pb aan Webcare, dan is de kans zeer groot dat uw probleem kan worden opglost!

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 08 maart 2010 11:37 

KPNwebcare2 schreef:
Maarten schreef:

Ik denk dat het ligt aan het modem. Aangezien er veel Siemens RG's problemen veroorzaken met Zenders tijdelijk niet beschikbaar (ligt aan de verbrekingen in de Siemens modem). Maar dat valt wel na te zoeken.

Niet alleen bij Siemens zijn er problemen, ook met Thomson afgelopen weekend stilstaand beeld en zenders tijdelijk niet beschikbaar.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 09 maart 2010 12:40 

Rose schreef:
Maarten schreef:
Het zal helaas wachten worden op de nieuwe software-update (vrees ik).

Klopt
Ik heb zojuist KPN gebeld en het probleem is bekend, alleen weten zie niet per wanneer de nieuwe software aangeboden wordt. Toch vreemd want vele hebben hier last van. Zo raak je wel je klanten kwijt lijkt mij.

Het is nu echt om de paar minuten dat het beeld even blijft hangen. Is dit bij jullie ook zo erg?

Tussen 09-03-2010 en 11-03-2010, komt er een update, lees onderstaande:

Tijdopname
In het opname menu is vanaf deze software release een extra item beschikbaar: “tijdopname”
Hier kan de klant buiten de EPG om een opname plannen. In het komende iTV magazine wordt deze optie uitgelegd.

09-03-2010 zitten alle klanten die eredivisielive hebben, deze krijgen eerst de update.
09-03-2010 en op 10-03-2010 gaan een deel van de koper klanten en alle glasklanten de nieuwe update krijgen.
11-03-2010 krijgen de rest van de consumenten de update binnen.

Betere beeldkwaliteit
Er wordt tussen 09-03-2010en 11-03-2010 op 20 kanalen tegelijk de nieuwe encoder ingezet.
U kan bij de eerste keer zappen een ZTNB melding krijgen.
Dit probleem is op te lossen door even op en neer te zappen of de box opnieuw op te starten.

Het gaat om:
Ned1,2,3,
RTL4,5,
SBS6,
RTL7,
NET5,
Veronica/DisneyXD,
RTL8,
Sport1,
Sport1.2,
Eredivisielive1,
Eredivisielive2,
MTV,
TMF,
Eurosport,
Discovery,A
nimalPlanet,
NationalGeo

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]