Orginele brief:
Citaat:
Geachte heer/mevrouw,
KPN biedt u als TV-kijker zo hoog mogelijke beeld- en geluidskwaliteit. In deze brief informeren wij u over een aantal praktische zaken rondom het verder verbeteren van de beeldkwaliteit.
Wat wordt er verbeterd?
Om de beeldkwaliteit verder te verbeteren zullen we in de nachten van 9, 10 en 11 maart een nieuwe versie van de software op uw TV ontvanger installeren. Tijdens deze installatieprocedure, die zo’n 20 minuten zal duren, kunt u geen TV zenders ontvangen.
Wat gebeurt er na installatie?
Als u na de installatie een TV zender kiest, kunt u de melding: ‘zender tijdelijk niet beschikbaar’ krijgen. Om deze melding van het scherm te laten verdwijnen, schakelt u over naar een andere zender en daarna weer terug. De betreffende zender kunt u daarna in verbeterde kwaliteit bekijken. Als alternatief kunt u uw TV ontvanger opnieuw opstarten. Ook dan zal deze melding van het scherm zijn verdwenen, dit geldt dan voor alle zenders. Wanneer u uw TV ontvanger na 11 maart opstart, zult u de meldingen niet meer ontvangen.