Ik wil ITV ! al tijden doe ik de postcode check en steeds was het "helaas....."
Enige tijd geleden verscheen bij een kennis, die het voor de grap ook eens probeerde (schotel kijker, dus wil geen ITV) de melding dat het bij hem beschikbaar was.
Hij woont 50 meter bij mij vandaan in een zijstraat met een letter verschil in onze postcode, dus ik dacht daar komt ie.
Pas ruim twee maanden later verscheen ook bij mij de melding "beschikbaar"en dus meteen besteld.
Paar dagen een brief met gegevens van het nieuwe abo, de prijzen en voorwaarden.
Weer een paar dagen later werd ik gebeld met de mededeling dat het toch niet mogelijk was omdat de centrale in onze postcode er niet klaar voor zou zijn ?
De postcode check bleef roepen "beschikbaar".
Gebeld naar Rotterdam om eens te vragen wat daar op de computer verscheen, ook daar was het mogelijk.
De situatie uitgelegd aan vriendelijke dame die in overleg ging met leidinggevende en meldde dat er op een andere manier een aanvraag zou worden gedaan, aangezien er soms problemen waren met het systeem.
Ze zou me terugbellen, wat ze jammer genoeg niet heeft gedaan en ik kreeg weer een brief met gegevens, dus hoera !!
Gisteren werd ik gebeld met de mededeling dat het niet mogelijk is op mijn adres.
De postcode check, die zelfs nu nog zegt dat het kan, blijft misschien wel zo, daar kon ze niets aan doen en ik moet het over een PAAR MAANDEN nog maar eens aanvragen.
IK heb het vanmorgen weer aangevraagd, aangezien de postcode check zegt "beschikbaar"
Dit ga ik net zo lang doen tot ze doodziek van me zijn, ik ben het al van hen.