marcel234 schreef:
Hmmmm, ik denk dat het toch het beste is als u contact opneemt met kpn, die kunnen in hun systemen zien wat de juiste pincode dan hoort te zijn. Mijn mogelijkheden tot en oplossing zijn op helaas.
Groet marcel.
Opgelost....
Keurige mail gekregen hoe het zou moeten werken, maar zo werkte het dus niet, dus op de valreep de telefoon gepakt en de h.d. gebeld.
(Sorry vriendelijke medewerker, had er niet op gelet dat het al tien uur was).
Advies: Speedtouch een tijd uit, Motorola nog langer.
Helaas, geen resultaat.
Toen heb ik maar eens de Speedtouch terug naar fabrieksinstellingen gebracht: Geen resultaat.
Een uur later begon spontaan "Mijn rekening" te functioneren.
En nog een kwartier later kon het extrapakket actief gemaakt worden en functioneerde.......
Of door de reset extra software is binnengedruppeld, of daardoor bij de KPN admins de foutmeldingen
over de schermen flitsten, of dat gewoon wat bits in de goede volgorde gezet zijn bij KPN, geen idee, maar het werkt.
Bedankt voor de assistentie!!!
[