Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 00:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 18 aug 2008 09:08 

@Robert:ik ga er vanuit dat je gewoon actief blijft !

Mbt Digitenne,de kwaliteit is niet vergelijkbaar met de kabel en evt HDTV want je praat over geheel andere technieken en dus is de prijsstelling is anders.Een vergelijk van appels met peren.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 18 aug 2008 10:01 

Appels en peren ??
Dat de technieken verschillen, ok.
Maar een tv is een tv en een radio is een radio.
Als ik over zou willen stappen, dan zou ik bij elke tv of radio een aparte ontvanger moeten zetten om signaal door te geven. Ook al zouden het twintuners zijn.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 18 aug 2008 10:27 

Ik lees zoveel verschillende verhalen over Digitenne.....

De ene zweert erbij terwijl de ander het nooit meer wil?
Ik wil het graag proberen maar kan het niet aanvragen ook al woon ik nagenoeg naast de zender in Almere.
IP-TV kan ik ook niet aanvragen, mijn postcode zit vast in de blokkade-lijst van KPN.... :wink:
Kan het erg van de locatie afhangen of Digitenne goed ontvangst heeft?

Overigens dat proberen van mij bestaat uit de FTA kanalen, ik ga natuurlijk geen maand-abonnement betalen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 18 aug 2008 14:13 
Site Admin

Geachte lezers en leden van ipbforum.nl

Op maandag 1 september start voor veel zenders en omroepen het nieuwe tv seizoen. Dan kunt u weer naar alle populaire tv-programma’s kijken. De Wereld Draait Door is weer terug, Goede Tijden Slechte Tijden gaat verder en Mooi! Weer de Leeuw komt met spraakmakende uitzendingen. Deze programma’s bekijkt u allemaal met Digitenne van KPN.

Via deze brief willen wij u graag informeren over enkele ontwikkelingen bij Digitenne. Om te beginnen vertellen we u graag iets over Eredivisie Live voetbal. Dat is een extra pakket waarmee u maar liefst 2 voetbalkanalen ontvangt met vrijwel alle Eredivisie Live wedstrijden. Per maand kost dit slechts € 10,- maar als vaste klant betaalt u tot 1 oktober slechts € 6,- per maand. Wilt u alle Eredivisie wedstrijden live thuis kijken? Klik dan hier en bestel direct Eredivisie Live.

Ook informeren wij u over de lage prijs van Digitenne. Klanten vertellen ons keer op keer dat ze dit enorm waarderen. Dat houden we graag zo, maar door stijgende inkoopkosten moeten we de prijs helaas iets verhogen. De nieuwe prijs wordt per 1 oktober 2008 € 7,50 per maand. Rond 25 september ziet u de nieuwe prijs voor het eerst op uw factuur. Goed nieuws is dat u jaarlijks nog steeds meer dan € 100,- bespaart ten opzichte van tv kijken via de kabel. Mooi toch?

Heeft u meer dan één digitale ontvanger die u huurt voor € 3,- per maand? Dan verandert er nog iets. Voor de 2e en/of 3e ontvanger betaalt u per 1 oktober 2008 € 3,50 per maand. Ook dit ziet u terug op uw nieuwe maandfactuur. Let op: de 1e ontvanger blijft natuurlijk gratis.

Vanwege de prijswijziging mag u uw Digitenne abonnement tot en met 30 september 2008 kosteloos opzeggen. U kunt dit doen door te bellen met onze klantenservice via 0900 - 0576 (45 cent per minuut en dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur). Onze klantenservice helpt u uiteraard ook graag met alle andere vragen over Digitenne. Of kijk voor meer informatie op kpn.com.

Met vriendelijke groet,

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 18 aug 2008 14:17 
Site Admin

Dit keer een snellere info brief over de verhoging van digitene. Met klem wijzen wij erp dat indien u het niet eens bent met de tarief wijziging u kosteloos kunt opzeggen via bovenstaand telefoonnummer.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 18 aug 2008 14:22 

Kosteloos opzeggen voor 45 cent per minuut.... :wink:

Waarom niet "gewoon" en 10 cent per minuut nummer?
Dit om de opzeg-drempel te verhogen?

Huur van €3 naar €3,50 is wel héél erg flink.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 18 aug 2008 14:31 
Site Admin

Robèrt schreef:
Kosteloos opzeggen voor 45 cent per minuut.... :wink:

Waarom niet "gewoon" en 10 cent per minuut nummer?
Dit om de opzeg-drempel te verhogen?

Huur van €3 naar €3,50 is wel héél erg flink.

Wel goed lezen robert, dit betreft voor de 2de tuner en niet voor de eerste :wink: en gezien de meeste mensen 1 tuner hebben veranderd er dus voor het grote gros niet zoveel.

Natuurlijk zijn er ook andere wegen om goedkoper op te zeggen, denk hierbij aan een brief, of via 08000407 :wink:

Groet marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 18 aug 2008 15:45 

Veel mensen hebben juist toch een tweede tuner voor op de slaapkamer?
Maar ik wist dat het niet om de eerste tuner ging. Ik had het er bij moeten zetten.
Moet ik ook nog zeggen dat het inclusief BTW is?

Kreeg vandaag nog een berg reclame-krantjes binnen, overal Digitenne maar nergens een opmerking over de komende verhoging... :wink:

Mag je Digitenne en kabel eigenlijk wel met elkaar vergelijken?
Natuurlijk mag dat maar ik doel op bijvoorbeeld de bitrate?
Is dat vergelijkbaar of is de ene veel hoger/lager dan de andere.

Ik lees nogal eens problemen met langsrijdende brommers en ander ongemak, het beeld heeft daar nogal eens last van.
Kabel heeft daarintegen weer "regelmatig" last van interferentie van Digitenne.

KPN geeft aan dat Digitenne €100 per jaar goedkoper is.
Er komen dus nog meer verhogingen?..... 8)

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 18 aug 2008 16:57 
Site Admin

sommige mensen wel ja, maar veel mensen hebben er 1 tuner en niet meer. voornamelijk de mensen met iptv die digitenne GRATIS bij hun abbo hebben, hebben maar 1 tuner extra, van dit is de huur van de tuner GRATIS en het abbonoment ook. voor deze groep zal er dus niets veranderen robert.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 18 aug 2008 21:08 

Je hebt helemaal gelijk Marcel.

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 19 aug 2008 16:30 

Is het geen idee voor I-TV abonnee's die een extra tv/tv's willen aansluiten, om via Marktplaats o.i.d. een tweedehands Digitenne tuner op de kop te tikken en er een losse KPN smartcard bij te kopen? Ik zie daar al vrijwel ongebruikte tuners voor nog geen €35 ...Dat is dan wel een investering in zo'n tuner en eenmalig €12,50, maar je vermijd hiermee wel maandellijks €3,50 en mogelijke toekomstige verhogingen....

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 19 aug 2008 17:03 

Is wel een idee natuurlijk, uiteindelijk ben je goedkoper uit.

Waarom staan er zoveel te koop zeg?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]