[
quote="recol"]begin september heb ik de overstap gewaagt om naar kpn te gaan en interactieve tv te nemen.
dacht leuk pakket telefoon-adsl- en interactieve tv in één pakket.
ik gebeld met kpn klantenservice en één en ander gevraagt en ja hoor het was mogelijk (ik blij) máár ik moet eerst een analoge lijn aanvragen en adsl en 2 weken na oplevering van de lijn kon ik interactieve tv aanvragen. ik zei nog wat vreemd jullie bieden een compleet pakket aan en de klant moet het zelf allemaal in de gaten houden en de rest aanvragen. maar goed ik wilde het graag hebben.
1 oktober jawel me analoge lijn wordt opgeleverd met adsl. wel wat problemen met het binnenkomen van de lijn. niet op poort 1 maar op poort 2 maar goed dat werkte uiteindelijk. een week na oplevering dacht ik ik ga eens de postcode check doen voor ip-tv en ja hoor je raad het al... "niet leverbaar" ik bellen en doen aardige mevrouw aan de lijn en ze zou het allemaal voor me regelen. en als er iets was moest ik de klantenservice bellen en naar haar vragen... nou vergeet het haar krijg ik nooit meer aan de lijn wat ik ook vraag en doe en ik kreeg ook geen ip-tv.
meerdere malen gebeld en nee helaas niet leverbaar. nog maar eens een keer bellen. aardige meneer aan de lijn. "meneer u moet geen direct adsl hebben maar ip+bellen" nou oke en dan kan ik ook ip-tv krijgen? ja hoor geen probleem. nou prima zet maar om dan zei ik. ongeveer 1 nov krijg ik me experia box binnen en nou dat werkte binnen 10 min ik dacht nog nou dat is mats nu me ip-tv nog.helaas geen signaal. ik weer bellen. nee meneer daar is niets van bekend en ook niet leverbaar op u adres... wel *&#$%.
maar ik gaf niet op... bellen met klantenreacties. die kunnen meer zeggen ze. nou dat was op 7 nov. meneer eind volgende week moet u toch echt signaal hebben ik ga het echt allemaal voor u regelen.
kunt u dat bevestigen mevrouw via de mail? ja hoor geen probleem. prima heb de email gehad dacht eindelijk het gaat lukken
.
vrijdag 16 nov geen signaal en geen brief niks gehad. weer bellen... klantenservice... nee meneer niet leverbaar... maar zeg ik klantenreacties zegt van wel...en die zouden het regelen!? ja maar die kunnen en mogen meer.. prima ga ik hun wel bellen... weer de zelfde vrouw aan de lijn. ja meneer de aanvraag loopt en het komt goed.
gisteren via de mail...
Beste heer Koster ,
Mijn excuses dat ik nu pas terug mail maar ik heb net pas een terugkoppeling gehad.
Ik heb niet zo een leuke mededeling voor u. Heelaas is I TV nog niet mogelijk op uw adres.
I Tv wordt nog niet geleverd in het gebied waar u woont.
Ze zijn er wel erg druk mee bezig om het dekkingsgebied groter te maken .
Ik ben nog naar onze I TV afdeling geweest en daar is mij dit bevestigd.
Zodra I Tv wel leverbaar is in uw gebied laat ik dit gelijk weten .ik ben in staat om alle spullen die ik heb van kpn terug te sturen en geen rooie cent te betalen... wordt er gek van.
er zijn toch wel meer mensen in nieuwegein die ip-tv hebben? en zoja in welke wijk wonen jullie? ik in galecop.
gr vRené[/quote]
daar zijn we weer eens....
heb uiteindelijk mijn contract kunnen ontbinden via klantenreactie's omdat i-Tv voorlopig niet leverbaar was.
heb toen de stap maar eens gewaagt om Tele2 Gold te nemen. eerst al een aantal keren gebeld en kreeg elke keer te horen dat ze mijn nummer niet konden mee nemen omdat het een KPN nummer was.... ja maar wel mijn eigen 030 nummer!!!
uit eindelijk via de technische dienst van Tele2 is het gelukt.
brief gekregen dat er een monteur zou langs komen voor de installatie. nou makkelijk maar kan het zelf ook wel.
monteur van Imtech (nou ja monteur) alles aangesloten en klaar.
nou eindelijk een 20mb lijn ( zou toch wel 13 a 14 mb moeten kunnen halen)
met ontvanger uit zo'n 8mb max en ontvanger aan zo'n 3 mb max. en mijn beeld op de tv blokt elke keer en ik wissel heel erg in snelhied dus niet goed.
Tele2 weer gebeld en zouden monteur sturen want dit was inderdaad niet goed.
en ja hoor weer zo'n monteur van Imtech..... hij is nog niet binnen en zegt al " ik denk niet dat ik het kan oplossen" goh das knap zeg.... helderziende blik?
maar goed modem vervangen en geen verbetering.... hij kan niks doen verder....
weer gebeld met Tele2 dat het probleem het zelfde is....
meneer we sturen een monteur langs want het is indd niet goed
en ja hoor weer zo'n monteur van Imtech..... (wat moet ik met die gasten die niks kunnen dan alleen modem vervangen?)
zelfde probleem bleef natuurlijk....
deze keer werd ik gebeld door Tele2 technische dienst.
meneer we gaan een KPN medewerker aansturen voor u.
KPN aan de deur.
metingen gedaan en krijg de mededeling:
vanaf de wijkcentrale naar de wijkkast waar u woont (galecop nieuwegein) ligt een " 900 " kabel en dat is eigenlijk te weinig voor zo'n wijk als deze maar ten tijde van de bouw konden we geen extra kabel leggen.
er is toen besloten dat er maar 300 adsl verbindingen over mogen lopen ivm storingen en spoelwerking.
BBned en Tele2 enz hebben een kortgeding aangespannen tegen KPN omdat ze lijnen wilde huren die KPN niet wilde leveren ivm het verwachte probleem. maar KPN heeft dit verloren en moest dus de lijnen leveren.
nu is dat dus het probleem dat ik tussen de 3mb en 8mb schommel en niet boven de 8mb kom.
de medewerker gaf aan de alle wijkcentrale's naar de wijkkast binnenkort met glas uitgevoerd gaan worden maar wanneer.....
dus Tele2 gaat er weer uit want ze leveren gewoon niet wat ik vraag en waar ik voor betaal....
ik ga maar even wachten tot KPN zover is dat het glas werkt....