Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 00:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 10 apr 2008 23:38 
Site Admin

Geachte lezers.

Sinds een paar weken wordt op het -tv forum een verwoede discussie over het uitleveren van de nieuwe hdmi stb van motorola. De moderator daar vertelt en contra verhaal als wat ik gisteren en vandaag bij de helpdesk te horen hebt gekregen. De mod zegt, er komt geen omruilactie en er wordt voorlopig niets gedaan voor de bestaande klanten. de helpdesk zegt weer op zijn beurt dat vanwege de grote terugstroom van kapotte kreatels (harde schijf probleem) de oude kreatel bij vervanging wordt opgeruild voor de nieuwe stb. Ik ben hierover furieus want het slaat gewoon nergens op.

Diverse vaststaande feiten zijn door mij en anderen al aangedragen maar ze blijven voet bij stuk houden, bestaande klanten moeten het maar doen met de oude kreatel, en de nieuwe klanten krijgen wèl de nieuwe stb. Op zich heel vreemd is dat er voornamelijk voor bestaande klanten geen enkele mogelijkheid wordt geboden om aan deze nieuwe stb te komen, niet huren, niet kopen niets!

Met alles geld dat in je 1tje je niet zo gauw iets kan winnen, maar in massa vaak wel. Ik roep dan ook een ieder op die ook graag de mogelijkheid wilt hebben om toch aan de nieuwe hdmi stb te kome te klagen bij de helpdesk van kpn. zei nemen de klacht op en later verzamelt en ge-evalueert.

Beste mensen, de nieuwe stb is van vele malen betere kwaliteit dan die u nu heeft. Hij is stiller, kwalitatief beter, mooier van desing en heeft en digitale hdmi uitgang waardoor het kijken een stukje wordt verbetert. Ga mee en steun mij in deze actie want ook U! heeft recht op deze nieuwe tuner, en niet alleen nieuwe klanten...doe mee en bel 0800-0407 optie 1 optie 2 en geef aan bij de eerste lijn dat u het oneens bent dat de nieuwe motorola beschikbaar is voor nieuwe klanten.

alvast bedankt voor uw steun.

Groet marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 11 apr 2008 01:13 

Is die oude box een huur of een koop geval?

In het eerste geval kan je deze toch een paar keer laten vallen...... :shock:
Als KPN dan een monteur stuurt om te kijken wat er is krijg je dan weer een oud type?

Massaal opzeggen van oude klanten is dus weer een gevaar wat op de loer ligt........
Die zelfde "oude" klanten die alle beginperikelen hebben meegemaakt ja..... :evil:

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 11 apr 2008 09:29 
Mooie actie, het is gewoon te gek voor woorden dat alleen nieuwe klanten in aanmerking komen voor de niew STB. Ik betaal toch ook braaf elk maand mijn rekening ? En met die bijdrage word onder andere die nieuwe tuners ook aangeschaft en dus heb ik ook recht op de meest recente tuner. Motivatie om alleen nieuwe klanten te voorzien en oude klant niet is ook niet helder gemaakt door Pascal.

Iedereen moet de mogelijkheid krijgen om de nieuwe STB te bemachtigen, en niet selectief. De redenering van er is toch geen HD aanbod dus is het niet interesant voor de oudere gebruikers gaat niet op, immers de nieuwe gebruikers zullen ook geen HD aanbod ontvangen.

Het verhaal van KPN rammelt aan alle kanten. En wanneer het te heet word onder de voeten van Pascal/KPN dan gooien ze maar de topic dicht. Lekker is dat !

BerichtGeplaatst: vr 11 apr 2008 09:40 

Legolas schreef:
Mooie actie, het is gewoon te gek voor woorden dat alleen nieuwe klanten in aanmerking komen voor de niew STB. Ik betaal toch ook braaf elk maand mijn rekening ? En met die bijdrage word onder andere die nieuwe tuners ook aangeschaft en dus heb ik ook recht op de meest recente tuner. Motivatie om alleen nieuwe klanten te voorzien en oude klant niet is ook niet helder gemaakt door Pascal.

Iedereen moet de mogelijkheid krijgen om de nieuwe STB te bemachtigen, en niet selectief. De redenering van er is toch geen HD aanbod dus is het niet interesant voor de oudere gebruikers gaat niet op, immers de nieuwe gebruikers zullen ook geen HD aanbod ontvangen.

Het verhaal van KPN rammelt aan alle kanten. En wanneer het te heet word onder de voeten van Pascal/KPN dan gooien ze maar de topic dicht. Lekker is dat !

Wat heeft Pascal/ KPN met deze site en topic te maken??

Wij zijn een onafhankelijk forum en helpen iedereen en zijn niet aan KPN gebonden

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 11 apr 2008 10:13 
Henk.W schreef:

Wij zijn een onafhankelijk forum en helpen iedereen en zijn niet aan KPN gebonden

Dat zeg ik ook niet, ik bedoel p de officiele forum is de topic gesloten en dat vind (let op vind ik) persoonlijk niet goed, bedrijf als kpn moet kritiek kunnen incaseren zonder gelijk te gaan waarschuwen met een ban of de topic gewoon op slot gooien.

Ik heb in mijn posting geen enkele verwijzing naar IPBFORUM gedaan. Dus ik snap je opmerking niet !!

BerichtGeplaatst: vr 11 apr 2008 10:49 

Legolas schreef:
Henk.W schreef:

Dat zeg ik ook niet, ik bedoel p de officiele forum is de topic gesloten en dat vind (let op vind ik) persoonlijk niet goed, bedrijf als kpn moet kritiek kunnen incaseren zonder gelijk te gaan waarschuwen met een ban of de topic gewoon op slot gooien.

Ik heb in mijn posting geen enkele verwijzing naar IPBFORUM gedaan. Dus ik snap je opmerking niet !!

Sorry, een leesfout van mij ik had het niet goed gelezen :oops:

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 12 apr 2008 01:45 
Site Admin

Right, het klopt wat legolas zegt, ik ben een aantal weken bezig geweest op dat i-tv forum dingen aan te kaarten over die nieuwe stb en de desbetreffende mod blijft er inwezen cirkeltjes om heen draaien wat betreft de uitgifte richting de nieuwe klanten. Verder maakt hij mij een beetje voor leugenaar uit omdat ik zijn woorden zou verdraaien wat betreft de huidige stb`s die in mijn optiek vaak niet nieuw zijn maar gewoon gereviseerd.

Ik wilde daarmee zeggen dat nieuwe klanten Denken dat ze een nieuwe stb krijgen, maar het verhaal is anders. Die kreatel komen met bossen per dag terug vanwege dat harde schijf probleem dat ze maar niet onder de duim kunnen krijgen. Ik zwengelde dus aan dat het verstandiger zou zijn bij een kapotte stb deze gelijk te vervangen voor die nieuwe stb gezien dat harde schijf probleem hierin niet meer zit, plus, hij is mooier (bijkomstigheid) stiller en heeft dus minder kuren dan de huidige stb. Schijnbaar probeert die mod van dat i-tv forum wel hogerhand is voor elkaar te krijgen maar ik vermoed dat hij het verkeert uitlegt hogerhand. Daardoor krijgt hij 0 op reqeust en komt hij steeds terug dat de bestaande klanten die nieuwe stb voorlopig wel op de buik kan schrijven.

Dat vind ik dus oneerlijk, waarom dan niet eerst die hele berg kreatel opmaken en dan ineens beginnen met de uitgifte van de nieuwe boxen, nu zet KPN zeer kwaad bloed omdat nieuwe klanten (het zieltjes syndroom) wel zo`n ding krijgen, maar bestaande klanten kunnen niets, niet kopen niet huren niets, en dat kan ik dus niet slikken.

De helpdesk heeft tegen mij persoonlijk gezegd dat veel meer mensen tel moeten klagen hierover, hoe meer klachten hoe sneller KPN iets zal gaan doen met die nieuwe stb, Columbus ontdekte Amerika ook niet in zijn 1tje zullen we maar zeggen, vandaar mijn oproep, hier en elders, om te bellen naar KPN om hun ongenoegen te uiten. Wie weet levert het wat op voor de bestaande klanten.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 12 apr 2008 12:38 

Ook hier blijkt dat providers bezig zijn met nieuwe klanten binnen te halen.....

Oude klanten, die veel dingen als eerste betaald hebben, worden vergeten en afgescheept met oude spullen.
Je moet eerst opzeggen en naar een andere provider overstappen om iets "mooiers" te krijgen.

Ik denk dat het verstandinger is als consument om elk jaar te wisselen van aanbieder.
Je krijgt dan kortingen en het nieuwste van het nieuwste.... 8)

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 13 apr 2008 07:39 

Ik denk dat je daar weleens gelijk in kunt hebben Robèrt, het lijkt wel of je gestraft wordt door lid te zijn vanaf het eerste uur. :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 13 apr 2008 13:05 

En dat "straffen" is niet provider gebonden hoor, dat doen ze allemaal.....

Een klant van mij heef nog altijd Fast-ADSL van XS4all, vanaf het begin.
Het Speedtouch Home modem dat ze hebben is echt niet geschikt voor de 20Mb die het nu is.
Nooit hebben ze een aanbod gehad om het modem eens in te wisselen....
Ze hebben die lijn als backup lijn liggen en gebruiken hem nooit..........
Dus is de drang om er iets aan te doen niet zo groot.

Overigens lees ik wel dat Xs4All alle abonnementen behoorlijk in snelheid omhoog gegooid heeft.
Dat moet ook wel want zij ze niet by far de duurste provider van Nederland?
Een basic abonnement van 54,95 per maand voor 20Mb valt wel erg uit de toom met die 19,95 van Telfort......
Zo'n prijsverschil is toch bijna diefstal?.... :shock:

Ik heb jarenlang een basic abonnement gehad en nu kan het niet eens meer op mijn adres volgens Xs4All.
Het Fast abonnement van 74,95 weer wel maar ik hoef geen gouden kabels en een verzilverd modem..... :shock: :shock:

Ik heb al een tijdje niet meer op de Planet site gekeken maar ik val echt uit mijn bed van schrik!!!
Een ADSL-only Comfort abonnement voor een 6Mb lijntje is dat echt nog 54,95 per maand?!?!?!?!?!
Bij Xs4All heb je dan tenminste nog 20Mb.......
Dit kan toch niet meer?
Radio-wagens door de straat om argeloze consumenten te beschermen tegen woekerprijzen.....

Sorry, ik laat me gaan..... 8)

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 05 mei 2008 19:59 
Site Admin

Ondanks dat de "nieuwe" stb al aan maandje uit is heb ik nog niemand gevonden die er ook echt 1 al heeft.

Mocht er al iemand zijn de de nieuwe stb met hdmi aansluiting heeft verneem ik dat grààg.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 13 mei 2008 19:21 
Site Admin

En daar was die dan

Vandaag kreeg mijn vriend het pakket binnen met daarin...de nieuwe 1960, natuurlijk gelijk de switch gedaan. Koste slechts 1 telefoontje en wat uitleg om mijn tuner op zijn adres werkend te krijgen. De medewerker was zeer behulpzaam en begreep de uitleg dat hij niks aan hdmi heeft (altans nu dan) en ik wel. Hij ressete mijn tuner en nu kan mijn vriend gewoon tv kijken.

Daarna vlug de nieuwe aangesloten, Hier geen problemen gehad met stekkers of activeren (Stond een stukje op tweakers van iemand die hem ook heeft maar problemen had met activeren en de stekker) activeren gaat op exact zelfde wijze als de 1760 dus peuleschil. Nu wilde ik per direct het verschil zien tussen scart en hdmi, dus hdmi kabel erop maar toen...niets, huh? wat blijkt nu, je moet eerst even het bootmenu in en daar aangeven dat je de hdmi aansluiting wilt gebruiken, daarna even opslaan en dan werkt het super.

De menubeelden en het beginscherm zijn al in hd kwaliteit dus dat was al formidabel, superheldere kleuren!. ook tijdens het tv kijken zijn gidsmenu en dergelijke ook gewoon in hd kwaliteit. Natuurlijk zijn de zenders niet hd maar toch...ik vind het strakker kijken, dat is mijn beleving iniedergeval.

De 1960 is zeker stiller, absoluut mooier in desing, en de menu`s gaan "iets" sneller. Verder blijft alles gewoon hezelfde.

Als slot. Nu weet ik waarom ik zo uitkeek naar dit apparaat, ik zelf vind dit zeker het apparaat voor de toekomst en ben er heel blij mee.

Zijn er nog vragen hoor ik die graag

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 13 mei 2008 19:36 

Ja waar kan ik zo'n ding krijgen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 13 mei 2008 20:10 
Site Admin

Dat is het probleem dus...nergens nog. Hij wordt alleen uitgegeven aan nieuwe klanten, of heel misschien bij een defect ana de huidige tuner. Gezien kpn nog een voorraad aan 1760 tuners heeft liggen zal voorlopig bij een omruiling wel de 1760 worden gestuurt, en als die helemaal op is deze nieuwe dus.

Kan natuurlijk ook zo zijn dat hij los te koop komt, maar volgens geluiden van de mod op het i-tv forum zal dat zeker niet voor 99 euro zijn maar veel hoger.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 14 mei 2008 18:35 

marcel234 schreef:
absoluut mooier in desing

Je bedoeld zeker design en kan je een foto van de 1960 plaatsen? :mrgreen:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]