Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 21 nov 2024 23:37

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 16 maart 2008 20:30 

..........ik mis direkt al het veeeeeeel snellere spoelen en vooruit programmeren,wat een missers!
Ik neem aan dat dit in de toekomst met software updates te verhelpen is?
Hopelijk is de ontvangst en beeldkwaliteit de moeite waard geweest,Digitenne was regelmatig frustrerend wat dat betreft,als het waaide vooral,ongelofelijk niet?
De ontvangst waaide letterlijk weg!
Ik las ook ergens dat voorheen Mine eigenlijk helemaal niet zo aangeslagen is,betekend toch hopelijk niet dat de support ook afneemt?
Nou ga maar eens verder door de topics heen.............

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 18 maart 2008 00:13 
Site Admin

hallo,

allereerst moet ik mededelen dat mine over is gegaan in de naam interactieve tv :wink: .

Interactieve tv is nog steeds in beweging en behoeft hier en daar nog de nodige software updates. De wensen die jij zoekt komen eraan(!) ik verwacht dat dit +-juli/augustus uit zal rollen. de problemen die u had met digitenne had u kunnen verhelpen door een buiten antenne te gebruiken daarmee was de verbinding sterker en stabieler geworden.

Interactieve tv heeft nooit kunnen aanslaan omdat nieuwe klanten op een afstand werden gehouden omdat het hele boeltje nog niet stabiel genoeg was, nu is de uitrol wel bezig maar mondjesmaat., er wordt gekeken naar afstand naar de wijkcentrale en als die enigsinds niet goed is kan de aanvraag niet doorgaan.

Al met al zal interactieve tv wel een sucses worden, maar dat zal liggen aan software update`s en nieuwe inovaties die worden toegevoegt. Geduld is daarom in deze een schone zaak.

Groet Marcel

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 18 maart 2008 02:00 

marcel234 schreef:
hallo,

Al met al zal interactieve tv wel een sucses worden, maar dat zal liggen aan software update`s en nieuwe inovaties die worden toegevoegt. Geduld is daarom in deze een schone zaak.

Groet Marcel

Op zich heb je gelijk.

Maar is de huidige ADSL techniek wel in staat om én interactieve TV en veel internetsnelheid en telefonie te kunnen leveren?
Zodra je maar een beetje ver van de centrale afwoont is het voorbij.

Interactieve TV over ADSL vergt veel van de verbinding.
Dan nog een 20+ internetverbinding voor surfen en downloaden wil niet lukken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 18 maart 2008 17:55 

Bedankt voor de reactie!
Met de kwaliteit ben ik dik tevreden,en de toekomst van ITV ziet er goed uit.
Gisteravond voor het eerst een film via Filmdirekt geprobeerd,en die bleef helaas een paar keer hangen..........(the Brave One)

Groeten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 18 maart 2008 18:36 
Site Admin

Dan adviseer ik je bij de eerste rekening die je krijgt commentaar te leveren bij de helpdesk, Die zullen dan de film gratis aanbieden en op een volgend factuur verekenen.

Ik kijk zelf geen filmdirect omdat ik de films die aangeboden ver beneden maat zijn gezien de prijs. Ook hier is kpn druk mee bezig een beter content op te zetten.

Ik zit zelf met smart te wachten op de nieuwe decoder die ook hdmi ondersteunt, als daar ook een paar zenders in hd kwaliteit bij worden aangeboden kan i-tv in mijn ogen niet meer stuk :D

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 18 maart 2008 18:48 

Citaat:
Ik zit zelf met smart te wachten op de nieuwe decoder die ook hdmi ondersteunt, als daar ook een paar zenders in hd kwaliteit bij worden aangeboden kan i-tv in mijn ogen niet meer stuk

Is adsl daar op berekend,ik neem aan dat HDtv veel meer data verzenden betekend?
Over wat voor decoder praten we dan?

Nog bedankt voor je advies!

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 18 maart 2008 20:05 
Site Admin

Goed opgemerkt 8) Kpn is druk bezig zijn wijk kasten om te turnen naar vdls dat vele hogere waarden kan halen dan adsl. Wanneer alle wijkkasten zijn omgezet is voor een ieder onbekend. Ik verwacht zelf dat dit circa 2 jaar nog gaat duren. Voor hd kwaliteit kan je het doen met 8mb maar dan is geen ruimte meer voor opnemen of dergelijke. Ik denk zelf dat er iets gaat komen waardoor het 1 en ander wel kan met hdtv.

Feit is wel dat de nieuwe hd ready stb bekend is (zie andere topic voor foto) en ook wordt verwacht dat deze dit jaar nog zal gaan uit rollen. Kortom, als dat gebeurt zal er ook een "stukje" hd content bij komen kijken, afijn , geduld is een chone zaak in deze.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 30 maart 2008 18:16 

Bedankt weer voor de info!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]