die hardschijf is al lang vervangen.
maar robert wat betreft het vervangen van die platte bouwmarkt kabel voor een cat 5 kabel denk toch dat je een niet al te beste verbinding hebt gehad wat aansluiting betreft.
ik heb namelijk een paar weken terug dit zelfde mee gemaakt,
had een andere eb aangesloten en de verbinding getest op
http://www.speedtest.nlin eerst instantie niks aan de hand prima verbinding, maar gezien ik de wii niet in het netwerk kon krijgen van alles geprobeert in eerst instantie dacht ik dat die niet door de betonen vloer wou werken en dus geen ontvangst had
dus even de naar de meter kast verplaatst.ff snoertj er bij aan geknopt en klaar.
ook dit hielp niet (bleek achter af dat de eb op een verkeert kanaal stond die de wii niet had) dus eb weer naar boven aan zijn vaste aansluiting weer verbinding testen en die was echt heel erg hopeloos, ff naar meter kast en daar de extra kabels weer weg gehaald en de geknoopte verbinding steviger in elkaar gedraait met een masieve draad erom heen gewikkeld nog even aanstekker erbij langs gehaald om de lak van de kabel af te smelten (niet de buiten mantel maar de lak) en ik had weer een stabiele strakke verbinding.
en ik gebruik bij mij thuis dus wel een cat 5 voor telefoon snoer van beneden uit meter kast naar de eb die boven staat en weer terug via dezelfde kabel.