Ik heb het volgende probleem, wie kan mij helpen?
Ik heb aan de usb-poort van mijn (grijze) experia een 500Gb (LaCie) hardeschijf gehangen, en geconfigureerd volgens kpn instructies, die ook op dit forum te vinden zijn.
Ik kan via verkenner mijn schijf bekijken, en zie daar diverse bestanden staan (o.a. pdf), maar kon deze dus niet openen.
Omdat ik een InternetSecurity programma gebruik (GData) verdacht ik de firewall.
Firewall uitgeschakeld, hergestart, geen resultaat.
Gehele securityprogramma gedeinstalleerd, herstart, en ja alles werkte zoals het zou moeten zijn.
Zonder antivirus geen bescherming, dus alleen de antivirusmodule van het GData securityprogramma geinstalleerd, herstart, en het werkte weer niet meer.
InternetSecurity weer geheel eraf gegooid, en een (gratis) antivirusprogramma (AntiVir) geinstalleerd, en jawel ik kon weer bestanden openen, verplaatsen, saven enz.
Maar............ik krijg eenmaal geplaatste bestanden niet meer van mijn harde schijf af.
Ik kan ze verplaatsen op de externe schijf, van map naar map, maar ik krijg ze er niet af !!
Als ik de usb drive op een normale pc-usb poort aansluit is alles normaal te bewerken.
Ik gebruik Windows XP Pro SP3, heb 1 pc en 1 xbox360 (bedraad) en 2 pc's (draadloos) aan de experia hangen met vaste ip-adressen.