Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 24 nov 2024 00:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 jun 2006 22:13 
Site Admin

Rene schreef:
Het is nu akelig stil... :roll:

of een vervent voetbalfan of de problemen zijn opgelost of er zijn helemaal geen internetmogelijkheden meer :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2006 00:26 

Inderdaad even geen internet gehad, weinig tijd en even een paar daagjes er tussen uit geweest. Afgelopen donderdag weer aan het klooien gegaan. Het advies van Willy maar opgevolgd en de EB boven gezet. Van de 2 kabels die naar boven lopen gewone telefoonkabels gemaakt door er andere stekkers aan te zetten.

Boven de PC's aangesloten met kortere netwerkkabels en het werkt feilloos, schiet mij maar helemaal lek :roll: Voordeel is misschien dan nog dat ik de USB aansluiting kan gebruiken voor een printer in het netwerk. Dit moet ik nog even uitproberen. Want ik lees hier en daar al dat dit ook niet altijd zonder problemen gaat.

Ik wil ieder geval iedereen heel erg bedanken voor de tips en suggesties, maar ik blijf het een vreemd verhaal vinden. Het forum blijf ik zeker volgen, misschien kan ik inmiddels met mijn "ruime" ervaring iets toevoegen 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2006 11:04 
Erelid

Opgelost en toch niet echt opgelost, het blijft natuurlijk een vreemde zaak en je zou zeggen, het kan bijna niet anders dat het toch een kabel probleem was?? Als het nu goed werkt kan het toch niet aan de EB liggen. Maar ik ben toch blij voor je dat het nu goed werkt. Voorlopig sluiten we dit topic. Als het topic nog eventueel open moet, mail of pb je maar even.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]