Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 23 nov 2024 17:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 05 feb 2009 18:31 

Als het eenmaal een drama is dan zal het ook een drama blijven ben ik bang....

Hebben ze bij Ziggo ook ergens een onafhankelijk forum?
En dan het liefts met webcare medewerkers?
Bij UPC is het net zo, als het eenmaal fout gaat dan komt de helpdesk er echt niet meer uit en gaat het van kwaad tot erger.
Totdat zo'n webcare medewerker ingrijpt en veel dingen met "één druk op knop" wel goed krijgt.
Waarom dat op die omslagtige manier moet weet ik niet maar zo werkt het wel.
De rampen die ik op het forum voorbij zie komen zijn onbeschrijfelijk....

Ik denk wel eens dat ik die ene klant ben waarbij het wel allemaal goed werkt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 05 feb 2009 18:48 

Er is wel een forum waar ook Ziggo medewerkers actief zijn:

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 05 feb 2009 22:55 
Site Admin

@dreetje:

Is het forum van iptv niet meer zichtbaar? ik kan wel inloggen maar zie de rubrieken verder niet. Lijkt erop of ik geblokt ben of zoiets maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen, alleen dat de rubrieken "dicht geplakt" zijn.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 05 feb 2009 23:23 

Ik heb geen problemen met het iptv forum van Kpn, kan gewoon alles bekijken.

Zal wel heel erg kinderachtig zijn als je geblokt hebben.

Hoa gaat het verder met je Ziggo avontuur al enige verbetering?

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 05 feb 2009 23:50 
Site Admin

Dan heb ik het toch goed, wat flauw zeg. Ik zou niet weten wat ik verkeerd hebt gezegt buiten de spijkerharde waarheid om. maar als het zo flauw moet gaan zal ik de waarheid hier ook eens neerzetten om de mensen tot nadenken te laten overgaan.

Ik had alleminst zin om een toch al brandend vuurtje te laten overgaan in een grote brand maar als die Pascal zo flauw is om zonder enige vorm van aankondeging mij te blokken gaan we de waarheid hier maar eens uit de doeken doen. Iniedergeval bedankt voor de moeite dreetje!

Het ziggo avontuur kan je zien als het iptv verhaal, liegen, bedriegen en voornamelijk veel valse beloftes doen. Ik heb afgelopen nacht een mail gestuurt met als doel de medewerker meer tijd te geven om dingen uit te zoeken, en vervolgens kreeg ik dit terug om mijn zeer uitgebreide mail:

Geachte heer *****,

Via de website heeft u een vraag gesteld over uw Ziggo-diensten.

Volgens onze gegevens heeft u reeds telefonisch contact gehad met onze klantenservice en is uw melding reeds behandeld.

Wat behandeld? niks behandeld want het is nog steeds onstabiel als de pest. maar ook hierin is het laatste woord nog niet gesproken.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 06 feb 2009 00:14 

Heb je al gekeken op het forum wat ik hier boven heb vermeld? Daar zijn medewerkers van Ziggo actief misschien kunnen die iets voor je betekenen.

Elke provider is dus hetzelfde. Ik heb nog een paar maanden de tijd voordat mijn contract afloopt en tegen die tijd zal ik alles nog eens afwegen wat de beste optie is.

Mijn problemen met de mijn telefoonnummer zijn net opgelost en wil niet weer in een berg ellende komen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 06 feb 2009 02:32 
Site Admin

Ik ga dat zodirect even doen dreetje. Ik was vergeten (escuse moi) dat vanavond een mail binnen kwam van ziggo dat er vandaag iemand naar de centrale was geweest om het 1 en ander aan te passen. Ik moet zeggen (eerlijkheidshalve) dat de hele avond ik schommel tussen de 18 en 19mb in. Als dat zo blijft kan ik er prima mee leven. Op zulke hoge snelheden is het gewoon zo dat flucteraties hoger zijn dan bij bv een 8mb abbonement.

Afbeelding

We wachten gewoon af wat de komende dagen gaan brengen. eerst maar eens zorgen dat er snel een nieuwe hd tuner op e proppen komt.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 06 feb 2009 11:16 

Dat hebben ze dan toch snel opgelost een pluspuntje voor Ziggo. Nu nog even een nieuwe tuner en je kan gaan testen of het iets voor je is. Ze kunnen toch gewoon even een monteur langs sturen die de tuner komt omruilen.

Want zoveel weken wachten is natuurlijk geen optie.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 07 feb 2009 16:22 
Site Admin

Verward, een ander woord kon ik niet vinden. Het lijkt allemaal zo mooi, en op het geied van internet is dat ook zo! Het is redelijk stabiel en de snelheid is echt supersnel, en als je daar bij optelt dat medium mei de snelheid word verhoogd naar 40mb en laatste kwartaal naar 80mb voor `t zelfde geld word je behoorlijk happy van.

Maar toch, op het gebied van contact, televisie en de bijhorende kosten heb ik toch besloten ziggo te laten vallen. waarom? ik betaal nu bij ziggo 65 euro p/m. Dan heb je nog niks he, bij kpn`s interactieve tv betaal je 10 euro inc uitzending gemist. Ik moet bij ziggo hiervoor nog en keer 5 euro extra p/m betalen en heb dan ook nog eens en decoder nodig van 400 euro!! dan is er ook nog die 4 euro extra voor die hd kanalen dan kom ik omgerekend als dwarsdoorsnee uit op ruim 90 euro p/m.

Ook de klachten omtrend ziggo zijn niet van de lucht, ik heb de afgelopen daar talloze klachten gezien en gelezen die voornamelijk gaan over de happerende verbinding en uitvallende tv kanalen. Ook het contact met de helpdesken is ronduit "triest" te noemen. Men wil daar4 niks, kan niks, maar vooral...onderneemt niks.

Het enigste waar ik met spijt afscheid van neem is de heerlijke snelheid (als die stabiel is) die ruim 2.4mb bedroeg, maar alleen omdat wil ik niet blijven. Het ging mij voornamelijk om de hd kanalen, maar mijn vrouw maakt veel gebrruik van uitzending gemist dus weer extra kosten.

Kortom (om het niet té lang te maken) ik heb de opzegging de deur uitgedaan en stuur maandag het hele boeltje terug. Ik begin te beseffen dat de idiale aanbieder niet bestaat, overal is wel wat maar moet wel toegeven dat kpn vele malen beter omgaat met de klanten dan ziggo. Ook maakt ziggo teveel een melkkoe van zijn digitale pakketten.

vanaf maandag ben ik met ip weer via kpn.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 07 feb 2009 16:26 

Moet je bij Ziggo betalen voor Uitzending Gemist?????
En een decoder kopen voor 400 euro??????????????

Dat zijn slechte berichten zeg!

Ik ben blijkbaar verwend geraakt bij een andere provider?... :wink:

Maar nu je terugkeert naar KPN valt je blokkade weg bij het forum aldaar?

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 07 feb 2009 20:33 
Site Admin

Jep,

Ik had een topic aangemaakt bij dat ziggo forum waar dreetje mij op wees en daar kwam een bericht op dat je voor uitzending gemist een los abbo moet nemen. naar wat struinwerk op de ziggo-site klopte dit inderdaad, plus, ook inderdaad, je moet er een apparte decoder voor bij hebben en die kost 399 euro.

Ik vind het maar belachelijk, eerlijk is eerlijk, kpn levert een pracht van een stb voor euro 99 en bij ziggo kost de goedkoopste hd tuner (die ook hdmi ondersteund) minimaal 200 euro.

Ik kan niks anders ervan bakken dat ziggo héél goedkoop LIJKT, maar als je alles wilt hebben zoals bij kpn`s iptv ben je minimaal 30 euro kwijt. Kortom, qua internetsnelheid verpletterd ziggo kpn resoluut, maar qua tv is kpn weer stukken goedkoper.

Ook een rottig punt was, ik had er geen rekening mee gehouden dat mijn glasvezel-ethernetkabels (pof) onbruikbaar werd met ziggo gezien die zijn verbinding over coax heeft lopen. Toch zonde want deze setten hebben best veel geld gekost en als ik bij ziggo had gebleven kon ik ze verkakken op marktplaats voor een appel en een ei. Ik had er nml verder niks aan gehad gezien de pc`s hier draadloos lopen.

Als ik alles met ziggo hebt afgehandeld ga ik, denk ik, wachten op kpn dat misschien gaat komen met hd via digitenne, ik denk dat ik dan dat product er los bij gaat nemen.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 08 feb 2009 01:55 

HD via Digitenne?

Dan moet er een aardige bitrate door de ether!
Ben benieuwd of dat wat gaat worden.
Maar zeg natuurlijk nooit nooit, 300 baud was nog niet eens zo lang geleden het hoogst haalbare!

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 08 feb 2009 11:17 

marcel234 schreef:
vanaf maandag ben ik met ip weer via kpn.

Groet Marcel.

Het bekende gras bij de buurman.

Zo slecht is het dus nog niet bij KPN.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 08 feb 2009 16:12 
Site Admin

Ach ja, ik had kpn zowieso nog niet opgezegd en wist dat het bij ziggo eventueel kon tegenvallen vandaar dus. of het bij kpn beter is? hmmm nou met hakken over de sloot wel maar daar short ook wel het 1 of ander.

Mag het niet misschien zo stellen, maar werken er bij ziggo uberhaubt nederlandse medewerkers of hebben hun de callcenters vanuit het buitenland? de keren dat ik namelijk belde kreeg ik medewerkers die op zijn zachtst gezegd "moeizaam" nederlands spraken.

Groet marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 09 feb 2009 02:17 

Daar zeg je zo wat....

Zag een programma op TV dat het call-center van KLM in Turkije stond, of althans een deel van het centrum.
Er wonen veel Nederlands sprekende mensen aldaar en KLM is er blij mee want ze verdienen minder.
Maar een ander groot bedrijf, naam weet ik niet meer of werd niet genoemd, had zijn call-center in India!
Dan kost het blijkbaar helemaal niets meer en vakbonden bestaan er vast niet.
Deze mensen Nederlands leren is goedkoper dan in Nederland een callcenter te onderhouden.

Ik weet niet of dit wel zo'n goede zaak is.

Jaren geleden besteedde vee firma's hun IT werk uit in India.
Ik werkte bij zo'n bedrijf die dat ook deed, het resultaat was niet geweldig en dan zeg ik het netjes.
Ik moest er toch erg veel fouten uithalen en dat niet handig en niet de bedoeling.

We dwalen overigens wel heeeel erg af van het originele onderwerp zie ik nu.
Hoewel een alternatief callcenter wel weer op een alternatieve DNS server lijkt.... :mrgreen:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]