Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 23 nov 2024 16:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 26 jul 2007 23:54 
Site Admin

hallo collega :lol:

heb ik ook al geprobeerd, maar helaas, ook dan wordt deze niet zichtbaar.
maar misschien dat jij je eens zou kunnen verdiepen in deze wl-201 en mij wat tips kan gven hoe deze het beste te configureren?

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 jul 2007 12:49 
Site Admin

is dit document bekend: http://www.sitecom.com/documents/Speedt ... eiding.doc
heb je de beveiliging al eens aangepast naar wep.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 28 jul 2007 01:09 
Site Admin

vanavond even de wep optie geprobeert maar helaas...ook dan wordt deze niet zichtbaar in de experiabox :?

ik snap um gewoon niet (t`is bijna frustrerend) waarom je hoe dan ook hem niet zichtbaar krijgt in de experia waardoor verdere configuratie niet mogelijk is grgr :evil:

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 28 jul 2007 14:49 
Site Admin

moet trouwens de ssid-naam en het kanaal van printserver niet hetzelfde zijn als van de eb. heb je het toestaan van nieuwe clients wel openstaan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2007 18:21 

Met de Airport Express van Apple heb ik geprobeerd het EP-netwerk uit te breiden. Mijn netwerk is beveiligd in WPA2, de EP kan echter in WDS maximaal WEP128 aan. Overigens werken alle Express funkties prima in het EP netwerk, dus ook het printen met een niet netwerkprinter op afstand.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 nov 2007 11:42 
Site Admin

na een hopeloze actie met de sitecom wl-201 had ik het wel even gehad. maar gisteren liep ik bij toeval in de makro tegen de lexmark z1420 aan. beetje de boel lopen lezen daar en zag er wel redelijk uit.

mijn vertrouwen was na de sitecom op het gebied van draadloos printen gedaald tot het niveau 0.0 :evil: maar wilde het toch een kans geven :D de prijs is verbluffend laag voor deze lexmark z1420 (€66ex de btw) dus hobbelen na de kassa toe en afrekenen.

eenmaal thuis dit mooie witte stylvolle apparaat uitgepakt en schrok in de eerste instantie van het dikke boek dat erbij zat, maar dat bleek gelukkig in 24 talen te zijn :) toner's erin, software geïnstalleerd en nu maar hopen.

ongelofelijk! wat een installatie gemak van deze lexmark!! in zeer eenvoudige stappen wordt je door alles heen geleid. toen kwam het draadloze gedeelte aan de beurt. mijn hart bonkte een beetje want na deze stappen werd het houden of terug brengen. de lexmark zoekt eerst naar verbindingen (dus ssid aanzetten!) en de mijn vond hij zonder problemen. daarna even de webkey invullen en daarna gaat hij zichzelf aanmelden.

en verdomd! perfect. je hoeft niks meer te doen je kunt direct gaan printen :D eindelijk een draadloze printer die het doet wow. ik geef dit apparaat een dikke 9+ mede door design, installatie gemak en snelheid van printen. 1 puntje laat ik open omdat er helaas geen flatbedscanner in zit.

nog een klein (energie) voordeeltje. de printer gaat uit zichzelf na 5 min in een bepaalde ruststand staat waardoor hij nog maar 1 watt verbruikt. wil je iets gaan printen, hoef je niets in te drukken hij komt vanzelf uit zijn slaapstand :wink: .

ik raad deze printer zeker aan aan mensen die simpel een draadloze printer willen aanschaffen.

groet marcel.

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 nov 2007 20:35 

Hmm heb van de week toevallig dezelfde geinstalleerd. Eerst bedraad geconfigureerd, wel op WEP, daarna uit en toen draadloos verbinding. Heb je geprobeerd om een testpagina af te drukken? Ook al is die niet zichtbaar in de 780?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 nov 2007 20:38 
Site Admin

ik heb hem beveiligd onder wpa2 :wink: en test pagina enzo geen enkel probleem, ook is deze printer zichtbaar in de experiabox.

groet marcel.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]