Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 22 dec 2024 07:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: blijf positief
BerichtGeplaatst: do 18 mei 2006 23:23 

Na een aantal opstartproblemen en het nog niet kunnen benaderen van E.B. via de browser (isdn gebruiker) wil ik graag melden dat ik best tevreden ben over de E.B.. Vooral als je de prijs erbij betrekt. Voorheen had ik ISDN en fast adsl van XS4all. In totaal betaalde ik daarvoor zo'n € 100,- per maand. Nu betaal ik € 37,50 per maand. Inderdaad ik heb het eenvoudigste pakket, maar ben best tevreden. Het zal nog even duren voordat alle kinderziektes eruit zijn, maar ben ervan overtuigd dat het allemaal goed gaat komen met de E.B.

Laatst bijgewerkt door H. Rutgers op do 18 mei 2006 23:32, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 18 mei 2006 23:30 
Site Admin

goed ook eens een positief geluid te horen. de verwachting is dat heel veel mensen jouw mening delen (ikzelf ook), maar de leveranciers (kpn/planet/het net) zouden veel meer inspanningen moeten doen om de klanten te informeren (via email en/of internet) over de gang van zaken. het probleem zit natuurlijk in de fouten, maar vooral als een klant niet geinformeerd wordt. laten we hopen dat er in de nabije toekomst verbeteringen komen voor de openstaande punten.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2006 02:29 

Niet dat mijn mening er misschien wat toe doet, maar ik plaats hem toch.

Eind maart KPN IPB met de Experiabox ontvangen.

Na het aansluiten had ik diréct internet met een veel sneller ping dan ik gewend was na 5 jaar ADSL via Planet. Tevens kon ik direct na het activeren-meen ik zo uit mijn hoofd-direct bellen, zij het naar buiten toe. Inkomend ontving ik helemaal niks.

Helpdesk gebeld: probeer reset, probeer rechtstreeks buiten splitter om, probeer dit en dat....niets hielp. Er werd een ticket aangemaakt.

1 Dag later belde een monteur van KPN zelf en 'liep' de boel nog met mij langs. Sjonge, wat een vriendelijk, behulpzaam en geduldig man was dat.

Toevalligerwijs vertelde ik hem dat ik mijn computer in de keuken had staan. Het leek alsof ik zei dat ik eigenlijk een Marsmannetje was, want ik heb nog nooit iemand zo hard horen lachen door de telefoon. Toen ik zei dat er zelfs 2 computers naast elkaar staan in de keuken, had ik het idee dat zijn tranen door mijn hoorn kwamen. Ik zei voor de gein dat mijn vrouw haar kookboeken digitaal zijn en dat zij op het andere scherm tijdens het koken naar 'Koken leer je zo' kijkt. De goede man moest aan de beademing.

Om weer even serieus te worden: dankzij deze opmerking kwam de vraag van hem of het ISRA punt dan in de keuken zat. Ik vertelde hem dat wij die 5 jaar geleden vanuit de woonkamer verlengd hadden naar de keuken. 'Aha', zei hij....'dan vermoed ik dat daar het probleem zit en ik zou dan toch maar het ISRA punt verplaatsen'. 'Dus niet met een telefoonverlengkabel'.

Sjips, dacht ik. Die man is vast niet goed bij zijn hoofd en probeert zich er te gemakkelijk vanaf te maken. Tóch de volgende dag onder de vloer, úren bezig geweest en het punt was verlegd.

Dit keer kwamen in plaats van bij de monteur, bij mij de tranen in de ogen. Niet van verdriet maar van blijdschap! Alles werkt tot nu toe perfect en ik kan het niet beter wensen.

Hulde aan die meneer van KPN!!
Ik hoop wel dat hij ondertussen onder zijn bureau en van de beademing vandaan is gekomen. Zou zonde zijn van zo'n klasse vent.

Edit: KPN Planet is KPN, reeds gewijzigd.

Laatst bijgewerkt door Atlas op vr 19 mei 2006 10:53, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2006 07:47 

Atlas schreef:
Niet dat mijn mening er misschien wat toe doet.

Elke mening,resp feedback is even belangerijk als onbelangerijk :)

Dus bij deze bedankt voor je feedback.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]