ondanks al de updates in de firmware blijft de thomson een hopeloos apparaat
nog staads heefd hij niet een stabile upload en een poord er in openenen om een game server te kunnen draaien is hopeloos nog steeds daar is dus geen reed aan verandert in al die tijd dat de thoson nu op de markt is
ik kan jullie dit melden gezien ik toch al een mooi poosje ipb heb en in het beginne een thoson had veel uit val en uit zich zelf opstarten was toen het grootste probleem en webcammen via msn was niet te doen en ik was niet de enige heb op meerder adressen dit zelfde hopelose ding geinstalleerd en telkens kwamen er deze problemen
ik was in 1 klap van al mijn problemen af toen ik een siemens box kreeg
helaas geeft die nu wat problemen dat zo nu en dan geen internet heb op de pcs heel vervelend allemaalmaar nu komt het ergste krijg ik van kpn ondanks mijn verzoek weer een siemens te sturen toch een speedtouch nou hij heefd toch bijna een uur op mijn netwerk gezeten en heefd de doos weer om zich heen gekregen om retour afzender te gaan ik hou het wel bij mij haperende siemens box
want de speedtouch is echt niks aan verbeterd
de upload is nog steed heel erg onstabil ga met een speedtouch maar eens naar
http://www.speedtest.nl en doe daar eens 10 keer achter elkaar de speedtest alleen de onderste even uitvinken
je zal er dan achter gaan komen dat de upload sterk zal wisselen
en niet een klein beetje nee van ongeveer 30 tot 68.5 is niks raars vinden jullie het dan nog vreemd dat webcammen of video vergaderen niet 1 van de mogelijkheden betreft op dit apparaat laat staan een stabile game server draaaien waardeloos in al die tijd is er dus weinig verandert heb nu toch al een bijna meer als een jaar ipb waarvan de eerst 2 maanden een speetouch en daarna 8mnd een siemens zonder problemen (ook niet helemaal waar heb firwal uitgezet om te kunnen game serveren) en nu weer zon hopeloos geval van speedtouch en al die tijd is er weinig verandert hij is ng niet stabiel en je kan nog geen poorten er in openen hopeloos dus zit er heel erg over te denken om maar gewoon weer telefoonie te nemen met losse adsl modum heb je al die problemen niet teminsten