Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 21 dec 2024 19:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 12:46 
Offline

Geregistreerd: vr 01 dec 2006 11:08
Berichten: 37
Wat ik niet begrijp is waarom KPN na alle ellende die men met dit product heeft gewoon het bellen niet weer via de splitter laat lopen. (De infrastructuur ligt er toch) en toch de abonnementsvorm laat bestaan. Want je hebt toch InternetPlusBellen?

Ik heb destijds gekozen voor KPN, en niet voor Wanadoo Live, omdat ik had verwacht dat als het niet goed zou werken KPN het koperdraadje van de telefoon wel weer bij zou schakelen alles dan is opgelost maar dit is een utopie!

Of breng ik KPN nu op een idee?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 13:01 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
JanE_NL schreef:
Wat ik niet begrijp is waarom KPN na alle ellende die men met dit product heeft gewoon het bellen niet weer via de splitter laat lopen. (De infrastructuur ligt er toch) en toch de abonnementsvorm laat bestaan. Want je hebt toch InternetPlusBellen?

Ik heb destijds gekozen voor KPN, en niet voor Wanadoo Live, omdat ik had verwacht dat als het niet goed zou werken KPN het koperdraadje van de telefoon wel weer bij zou schakelen alles dan is opgelost maar dit is een utopie!

Of breng ik KPN nu op een idee?


Het is OF VOIP OF ANALOOG. Het is een abo wat de gebruiker afneemt, of je neemt de ene of de ander. Immers iemand belt jouw nummer 020-bla bla en hierna gaat hij in de hoofdcentrale naar analoog of naar voip.

Maar jij zou bijvoorbeeld voorstellen dat in geval van problemen men die routering naar analoog terug krijgt. Hmmm geen slecht idee ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 13:09 
Offline

Geregistreerd: vr 01 dec 2006 11:08
Berichten: 37
wopper schreef:
JanE_NL schreef:
Het is OF VOIP OF ANALOOG. Het is een abo wat de gebruiker afneemt, of je neemt de ene of de ander. Immers iemand belt jouw nummer 020-bla bla en hierna gaat hij in de hoofdcentrale naar analoog of naar voip.

Maar jij zou bijvoorbeeld voorstellen dat in geval van problemen men die routering naar analoog terug krijgt. Hmmm geen slecht idee ;-)


Precies maar waarom alleen bij problemen?
De infrastructuur is anders maar het ligt er maar aan welke naam het beestje krijgt. Alleen mensen met 084 nummer houden dan wel een probleem.

Kijk zolang er geen glasvezel in mijn meterkast ligt is er in al die jaren tot aan mijn aanlsuitpunt niets veranderd. Analoog, ISDN of ADSL het zijn nog steeds 2 blauw en rood gekleurde draadjes dus.........waarom moeilijk doen als het weer makkelijk kan?!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 21:19 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
JanE_NL schreef:
Wat ik niet begrijp is waarom KPN na alle ellende die men met dit product heeft gewoon het bellen niet weer via de splitter laat lopen. (De infrastructuur ligt er toch) en toch de abonnementsvorm laat bestaan. Want je hebt toch InternetPlusBellen?Of breng ik KPN nu op een idee?
Analoge aansluitingen zijn voor KPN duurder dan VoIP, je zou dan meer moeten betalen voor je abo. Bestond toch al, analoog of ISDN i.c.m. ADSL?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 09:11 
Offline

Geregistreerd: vr 01 dec 2006 11:08
Berichten: 37
Het kan dan wel duurder zijn maar alle infrastructuur is aanwezig toch?
Zie het als een soort service maar voor mijn abonnement betaal ik € 42,95 + € 2,50 = € 45,45 is in nederlandse guldens toch nog ƒ 100,16 En dat voor een beetje bellen en internetten. Volgens mij is er nog genoeg marge voor een beetje extra service


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 10:49 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
Hey,

ik snap ook niet echt wat je wil? Marcel gaf al aan dat jij als klant, als je betrouwbaarheid wilt, gewoon analoog plus ADSL kan nemen.

Wil je goedkoper neem je IPB, simpel toch?

Maar jij zou dan willen dat omdat je IPB niet werkt ze je analoog aanbieden...das voor een dubbeltje op de eerste rang ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 25 dec 2006 15:16 
neem wanadoo voip adsl family + voip vanaf 24,95 20Mbit,
Kpn 1,5Mbit+voip 34,95.
zie je het verschil en wanadoo werkt perfect.
bij wanadoo heb je adsl+voip en je houd je analoge lijn dus als je opeens geen linesync, geen voip (voorbeeld) hebt dan kun je gewoon bellen en gebeld worden via je analoge lijn en dat heeft kpn ook.
maar bij kpn neem je dan een shared line.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 26 dec 2006 12:22 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
AK47 schreef:
neem wanadoo voip adsl family + voip vanaf 24,95 20Mbit,
Kpn 1,5Mbit+voip 34,95.
zie je het verschil en wanadoo werkt perfect.
bij wanadoo heb je adsl+voip en je houd je analoge lijn dus als je opeens geen linesync, geen voip (voorbeeld) hebt dan kun je gewoon bellen en gebeld worden via je analoge lijn en dat heeft kpn ook.
maar bij kpn neem je dan een shared line.


Als je je analoge lijn moet houden bij wanadoo, krijg je dan geen dubbele rekeningen? namelijk 1 van wanadoo adsl+voip en 1 van kpn analoge telefonie?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 23:32 
Offline

Geregistreerd: vr 27 okt 2006 11:12
Berichten: 32
Marcel schreef:
Analoge aansluitingen zijn voor KPN duurder dan VoIP, je zou dan meer moeten betalen voor je abo. Bestond toch al, analoog of ISDN i.c.m. ADSL?


Inderdaad, en de klant betaalt ook nog eens mee, want het voip gaat over de adsl verbinding, dus je hebt als je belt minder band breedte.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 29 dec 2006 12:29 
blizzaa schreef:
AK47 schreef:
neem wanadoo voip adsl family + voip vanaf 24,95 20Mbit,
Kpn 1,5Mbit+voip 34,95.
zie je het verschil en wanadoo werkt perfect.
bij wanadoo heb je adsl+voip en je houd je analoge lijn dus als je opeens geen linesync, geen voip (voorbeeld) hebt dan kun je gewoon bellen en gebeld worden via je analoge lijn en dat heeft kpn ook.
maar bij kpn neem je dan een shared line.


Als je je analoge lijn moet houden bij wanadoo, krijg je dan geen dubbele rekeningen? namelijk 1 van wanadoo adsl+voip en 1 van kpn analoge telefonie?


Neem een belbudget lijn kost 9.67 per maand dat is dan 34,62 per maand en ipb go kost 34,94 dus ben je een paar centen godkoper uit :lol: en je hebt een anloge lijn als je voip wegvalt


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 29 dec 2006 12:32 
arjanhs schreef:
Marcel schreef:
Analoge aansluitingen zijn voor KPN duurder dan VoIP, je zou dan meer moeten betalen voor je abo. Bestond toch al, analoog of ISDN i.c.m. ADSL?


Inderdaad, en de klant betaalt ook nog eens mee, want het voip gaat over de adsl verbinding, dus je hebt als je belt minder band breedte.


Dit is onzin want je kan je bandbreedte aanpassen voor voip, ik weet kpn gebruikt 1 bandbreedte voor voip per klant maar dit kan je aanpassen :lol: zodat je minder storingen hebt. 8)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 29 dec 2006 12:50 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
AK47 schreef:
Dit is onzin want je kan je bandbreedte aanpassen voor voip, ik weet kpn gebruikt 1 bandbreedte voor voip per klant maar dit kan je aanpassen :lol: zodat je minder storingen hebt. 8)

prachtig dit soort uitspraken, maar geef dan ook even aan hoe de klant dit kan aanpassen.
in een ander topic is vanuit forumbeheer je eerder vraagt je uitspraken wat meer te onderbouwen en geen "losse" opmerkingen te plaatsen. bij deze het verzoek je daar dan ook aan te houden :!:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 29 dec 2006 19:15 
Offline

Geregistreerd: vr 27 okt 2006 11:12
Berichten: 32
Dit wil ik graag weten, denk dat we hiermee een hoop problemen kunnen oplossen, die er momenteel zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling