Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu wo 08 jan 2025 10:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Verkeerde software in EB
BerichtGeplaatst: do 09 nov 2006 22:10 

Nadat na ongeveer twee weken het voip lamje nog niet ging branden, een paar keer gebeld met de storings dienst.
Kreeg daar de mededeling dat het binnen enkele moest werken na een update.

Vanavond toch maar weer even gebeld, en kreeg een tweede lijn medewerker aan de telefoon.
Die melde mij dat de software die op mijn EB staat te nieuw is en dat kpn deze nog niet kan verwerken, wat betreft het voip gedeelte. ?????
Het betreft de EB van Siemens met software versie 1.40.9-iptv (26 Okt 2006)

Hij zij dat ze druk bezig waren met deze software versie, maar dat het nog wel een week kon duren voordat het voip gedeelte zou kunnen werken.

Hebben hier nog meer mensen last van.
Want ik kan nu het zaakje niet activeren, en mijn email adressen aanpassen bij mijn KPN.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 09 nov 2006 22:16 

Sorry,maar dit lijkt me niet acceptabel ! Kpn kan zelf op afstand firmware resp software laden,dus mi moeten ze dat ook bij jou kunnen wijzigen.
Gewoon vanavond opnieuw bellen en zeggen dat je of een andere EB wil hebben met werkbare software dan wel op afstand een goed werken firmware laden svp :shock:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2006 00:13 

Maarten heeft gelijk, ze kunnen de vorige firmware versie 1.38 laden in jouw EB. Het klopt dat er problemen zijn met de nieuwste firmware versie 1.40.9-iptv (26 Okt 2006).

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 14 nov 2006 21:54 

Sorry voor de late reply.

En bedankt voor jullie antwoorden.

Nou het werkt hier dus nog niet, en zal morgen weer eens even in de telefoon gaan hangen, en deze keer iets minder vriendelijk zoals voorheen.
Want zo te zien hebben ze nog niks veranderd.
Dus even (vriendelijk) er op aandringen dat ze er andere software opzetten.

Jammer dat je het zelf niet kunt doen.(of wel?)
Zo zie je maar weer dat we helemaal afhankelijk worden van de grote concerns.
Nog een paar jaar, en er zit iemand aan de andere kant van het draadje die bepaald welk tv programma dat je moet gaan kijken. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 14 nov 2006 21:58 
Site Admin

je zou nog eens kunnen proberen de eb een harde reset te geven. druk met bv. paperclip het kleine knopje op de eb geduurde 20 sec. in. hierna gaat de experiabox resetten naar defaultwaardes en zou dan de software moeten downloaden van de kpn-server. wellicht heb je geluk. het kan natuurlijk ook zijn dat voip niet meer opkomt, maar de huidige situatie is ook niets.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 14 nov 2006 22:17 

Zal dit nog eens proberen zometeen.
Maar het vrouwtje zit nu even naar een film te kijken, via de satelliet ontvanger.
En die moet verbonden zijn met het internet om die film te kunnen bekijken. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 14 nov 2006 22:43 

Betwijfel of dit gaat werken want de registratie is gedaan obv de nieuwste firmware en alszodanig ook opgeslagen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 14 nov 2006 22:55 

Ik betwijfel het ook, maar misschien toch het proberen waard.
En als het niet gaat, dan morgen maar weer even een half uurtje aan de telefoon gaan hangen. :(

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 14 nov 2006 23:02 

Nog beter is vanavond na 22.00 want dan heb je direct contact met de twedelijns HD en die zullen eea toch handmatig moeten laden !

Off topic:weet alleen niet of de sat dan al uit kan :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2006 00:37 

Hier weer even een update over dit geheel.

Het werkt dus nog niet hier.

Ook deelde ze mee dat er geen andere software (oudere) geladen kon worden, en dat ze nog (druk????) bezig zijn om dit probleem op te lossen met firmware versie 1.40.9 van de siemens box

Volgens mij werkt er een stelletje klungels daar, die ook nog niet weten hoe Email werkt.
Want na een tig aantal klachten gestuurt te hebben via mail, ook daar nooit een reactie op gehad.
Ze beloven van alles, ook om terug te bellen maar er wordt niks ondernomen.

Heb ze nu de tijd gegeven tot eind deze week om het op te lossen, of een alternatief aan te bieden.
Anders stuur ik alles terug, en zie van het hele gebeuren af.
Indien nodig met juridische ondersteuning als ze hier niet in mee willen gaan.

En als ik zo hier op het forum de vele problemen lees, dan wordt het denk ik weer eens tijd dat Radar hier weer eens aandacht aan schenkt.

PS: Weet er iemand misschien het email adres van ***********.
Dan stuur ik die eens een paar mailtjes, net zo lang dat het wel goed werkt.

edited door forumbeheer: in kader van privacy worden geen vermelding van persoonsnamen toegestaan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2006 09:06 

De frustratie is begrijpelijk en dat ze druk zijn ook maar dat is geen oplossing integendeel,het wordt erger.Toch zou ik je willen adviseren
om als het kan opnieuw te bellen en niet op te hangen voordat je een oplossing hebt gevonden met de tweede dan wel derde lijns.Eis desnoods dat je doorverbonden wordt met de supervisor !!

Suc6

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2006 10:18 

peterU schreef:

En als ik zo hier op het forum de vele problemen lees, dan wordt het denk ik weer eens tijd dat Radar hier weer eens aandacht aan schenkt.

PS: Weet er iemand misschien het email adres van ***********.
Dan stuur ik die eens een paar mailtjes, net zo lang dat het wel goed werkt.

edited door forumbeheer: in kader van privacy worden geen vermelding van persoonsnamen toegestaan.

Vrij emotionele reactie als ik zo lees, komt een beetje kinderachtig over. Radar is een veel professionelere oplossing (met waarschijnlijk veel meer resultaat) als een helpdesk persoon te gaan spammen.

Als jij op deze toon naar mij (als ik HD medewerker was) had gestuurd had ik op de eerste een reply gestuurd "uw probleem heeft de hoogste prioriteit" en op de daar op volgende emails DEL-DEL-DEL.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2006 13:59 
Site Admin

het ging hier niet om een helpdeskmedewerker van kpn, maar een ander type medewerker van kpn. zoals ook in bovengenoemde bijdrage is aangepast, worden in het kader van de privacy persoonsnamen (met welke functie dan ook binnen een organisatie) verwijderd.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2006 18:56 

@ Wopper

Zoals Maarten al aangeeft was de naam die daar stond geeh HD medewerker, maar van een grote jongen (zonder dus de naam te noemen).
En als je klachten negeerd, wordt de frustatie van de klant alleen maar erger.
Al geef je de klant alleen maar even een berichtje dat je klacht is ontvangen.

PS: sorry Maarten voor het plaatsen van de naam, maar als er wordt gezeurd tegen de grote baas, worden problemen vaak eerder opgelost.
Was ook niet de bedoeling om spam te gaan sturen naar die goede man.
:wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2006 21:13 
Site Admin

in dit geval maarten verwisselt met ondergetekende; maakt niet uit, we behoren beide tot forumbeheer :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]