jwdebuitw schreef:
Ik denk dat bovenstaand persoon niet echt verstand er van heeft.
Het is zo dat je de box zelfs op andere netwerken aan kunt sluiten van bijvoorbeeld Tele2 of Unet. Je kunt hem dan gewoon als router gebruiken. Het is ook nog eens zo dat het niet zo is dat je op ander mans kosten belt. Als je de service desk belt omdat je er een via marktplaats hebt aangeschaft dan registreren zij hem gewoon via de proxy waarop hij inlogt. Dit gebeurt op het wan ipadres. Je kunt hem ook flashen en dan de voip op ander providers gebruiken van het apparaat.
- Je vergeet dat de box nog altijd eigendom van KPN is, je bent dus fout bij verkoop of aankoop (heling)
- In de box staan de login gegevens van degene van wie de EB oorspronkelijk is
- Ik heb nog geen firmware flash programma voor de EB zien verschijnen op internet
- Registreren via de proxy waarop de EB inlogt? Ik denk dat je hier een aantal zaken door elkaar haalt.
- Het Wan IP-adres is per abonnee verschillend. Om de EB te beheren en te identificeren maakt men gebruik van een MAC-adres.
- De service desks van KPN en andere providers zullen in geen enkel geval meewerken aan het werkend krijgen van een EB, die men via marktplaats heeft gekocht
Conclusie: Je geeft verkeerde informatie en zegt tegelijkerheid dat iemand anders er geen verstand van heeft?