Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 21 dec 2024 20:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 feb 2007 08:59 

Via de "sygate" firewall een securety-test gedaan.
Sygate is inmiddels overgenomen door simantec, dus kwam ik automatisch op de test-site van simantec terecht.
Test gedaan en alles is "closed" of "steath", behalve de poorten 80 en 443 en dat terwijl tijdens de test de edonkey draaide met vrijgegeven poorten en een van de kinderen op een tweede computer online een spel aan het spelen was. :?:
Tevens wordt er na de test vermeld dat er geen antivirusprogramma te vinden was en dat dus de computer GROOOOOT gevaar loopt, terwijl kaspersky KAV 6 braaf z'n best staat te doen.
Toch niet een van de minste anti-virus programma's dacht ik.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 06 maart 2007 11:50 

Blijft het nog steeds een vreemd verhaal; op de ene EB lukt het wel en op de andere EB lukt het niet.
Misschien nog een volgende optie waarom het eventueel niet lukt.
Tussen het wel en niet meer kunnen hosten heeft mijn jongste (ook degene die warcraft the frozen throne speelt) kans gezien om de gehele internetverbinding (door eoa bot te installeren) om zeep te helpen.
Dit heb ik uiteindelijk via een "sock fix" programmaatje weer aan de praat gekregen.
De juiste poorten staan vrijgegeven, zowel tcp als udp.
Via cmd en ipconfig is het juiste ip adres achterhaalt en ingevoerd in de EB, echter nog steeds: no go.

Iemand met wijze raad??

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 06 maart 2007 22:06 

vankooten schreef:

Tussen het wel en niet meer kunnen hosten heeft mijn jongste (ook degene die warcraft the frozen throne speelt) kans gezien om de gehele internetverbinding (door eoa bot te installeren) om zeep te helpen.
Dit heb ik uiteindelijk via een "sock fix" programmaatje weer aan de praat gekregen.

Dit klinkt mij tamelijk vreemd in de oren.Wat meer informatie beschikbaar :?:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 01:31 

Nou, Maarten, eigenlijk weinig.
Thuis komend van het werk staat er eentje 'n beetje bedrempeld te kijken. Hij had op aanraden van een vriendje eoa hulpprogrammaatje geinstalleerd en dan moest je eerst dat programmaatje starten en daarna dat andere spel en bla bla bla en toen sloeg de computer vast en toen deed internet het niet meer en toen heb ik dat programmaatje d'r maar alvast afgegooid maar internet doet het nog niet.
Via mijn eigen hulptroepen ben ik er achter gekomen dat er iets in XP beschadigd was en dat zou verholpen zijn via "win xp sock fix".
Dit via google gevonden, gedownload en gedraait en daarna deed "internet" het weer.
Het enige verschil was dat mijn computer nu een ander ip adres had.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 03 apr 2007 21:58 

heb dezelfde problemen ik speel dan black hawk down en joint operations bijde spellen host ik en ook een teamspeak server maar kan van alles doen om de poorten open te zetten maar niks helpt
het enigste wat heefd geholpen is de firewal uit zetten en gewoon een firewall op je pc,s te gebruiken

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2007 08:37 

Warcraft III:

Allow port 6112 TCP out and allow established sessions in
Allow port 6112 TCP in (hosting custom games)
Allow port 6113-6119 TCP out and in (hosting custom games if you've changed the default port in the Options/Gameplay screen)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]