marlon115 schreef:
Om het verhaal heel duidelijk te maken, ik ben zelf systeembeheerder netwerken, daar heb ik dus mijn papieren voor.
ik heb al het mogelijke gedaan om alle poorten te forwarden, openzetten, noem maar op. Ik ga niet uit mijn nek lullen wat dat betreft. ik heb alle mogelijke opties benut om dat k ding aan de praat te krijgen. KPN die komt met de oplossing dat ik software van een thirth party moet gaan gebruiken. dat alles hoefde ik dus niet hiervoor. KPN moet er gewoon voor zorgen dat die **** goed werkt. waarom gooien ze de poorten dicht. dat hebben ze me zelf via een email kenbaar gemaakt. ze adviseren me om een of andere programma ergens te gaan downloaden om mijn EB aan de praat te krijgen. wat voor service is dat?
Nee maar misschien kwamt er er bij mij botter uit als bedoeld, je hebt (of ik heb het niet gezien) niet gezegd dat je zelf met port forwarding bezig bent geweest in je EB.
Wat zou dat programma kunnen doen dan heb je er een naam van?