Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 07 jan 2025 07:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ook leuk
BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 09:49 

dit vond ik onlangs tijdens het surfen op 't net.

http://gathering.tweakers.net:80/forum/ ... /1181346//

een heel gebruikersverslag tot en met firmware 1.40c

Het hele relaas eronder is ook nog aardig om te lezen en zeker het deel waarin een medewerker van KPN verklaart zwijgplicht te hebben over bepaalde zaken aangaande de EB.

Profiel  

Berichttitel: Re: ook leuk
BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 09:55 

vankooten schreef:
zeker het deel waarin een medewerker van KPN verklaart zwijgplicht te hebben over bepaalde zaken aangaande de EB.

Idd over bepaalde zaken,maar verder betwijfel ik of men zo langzamerhand niet ook de voordelen gaat inzien om te participeren op een forum zoals dit.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 10:10 

vankooten schreef:
Citaat:
Idd over bepaalde zaken,maar verder betwijfel ik of men zo langzamerhand niet ook de voordelen gaat inzien om te participeren op een forum zoals dit.

@maarten,
ik begrijp deze zin niet ?

Als iedereen die bijv op het forum geholpen wordt de Helpdesk zou gaan belasten (dat zijn topicstarters en lezers) dan wordt het mi nog drukker.
Door van tijd tot tijd ook hulp van binnenuit te krijgen slaat men 2 vliegen in een klap.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 10:11 

Idd over bepaalde zaken,maar verder betwijfel ik of men zo langzamerhand niet ook de voordelen gaat inzien om te participeren op een forum zoals dit.[/quote]

Ik begrijp deze zin niet ??

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 10:12 

Tijdens mijn reply heb je jouw reactie verwijderd,dus zie boven :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 10:19 

hoe krijg je die "quote's" zo mooi.?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 12:20 

vankooten schreef:
hoe krijg je die "quote's" zo mooi.?

Op quote drukken, dan de cursor achter quote zetten en op enter drukken.
Dan de nieuwe tekst schrijven wat je wil schrijven en dan bevestigen als je klaar bent :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 13:23 

vankooten schreef:
Het hele relaas eronder is ook nog aardig om te lezen en zeker het deel waarin een medewerker van KPN verklaart zwijgplicht te hebben over bepaalde zaken aangaande de EB.

Iedereen die bij een internetprovider of groot bedrijf gaat werken moet contract tekenen voor het niet doorspelen van interne bedrijfs informatie.

Wat ik en een aantal anderen doen is mensen helpen uit eigen ervaring, en dàt mag dan wel weer. En ik kan dus niet met oplossingen komen die alleen intern bekent zijn, in dat geval geef ik geen oplossing en vraag je naar de helpdesk te bellen ;)

(ben op beide fora actief)

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2007 03:57 

Fridge-RaideR schreef:
Iedereen die bij een internetprovider of groot bedrijf gaat werken moet contract tekenen voor het niet doorspelen van interne bedrijfs informatie.

Je moet ook niet bij ze gaan werken maar voor, dat zijn de betere overeenkomsten.:D
Citaat:
Wat ik en een aantal anderen doen is mensen helpen uit eigen ervaring, en dàt mag dan wel weer. En ik kan dus niet met oplossingen komen die alleen intern bekent zijn, in dat geval geef ik geen oplossing en vraag je naar de helpdesk te bellen.

Vreemde firma met geheime oplossingen die je alleen via de heldesk kunt krijgen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2007 10:34 

Nouja niet zo conspiracy achtig doen :P als een oplossing alleen intern bekent is wil dat vaak zeggen dat het of
A
oplossing nog in testfase bevind
B
het 'gevaarlijk' kan zijn als het bijvoorbeeld het resetten van de eb betreft, doet de klant het, en het gaat mis.. tsjah..maar doen wij het samen met de klant en het gaat mis, is het onze schild
C
oplossing is tijdelijk en er komt een betere

Maar dit kon je allemaal zelf ook wel verzinnen :P als jij bij een groot iets als kpn philips hp atos etc gaat werken, krijg je met precies hetzelfde verhaal te maken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 feb 2007 13:34 

Maar ja, aan de andere kant.....
Als er al iets uitlekt, hoe vaag dan ook, gaan mensen vragen stellen en als daar geen eensduidend antwoord op komt gaan mensen zelf dingen verzinnen in de hoop dat daar een bevestigend of vaag (dan zal het dus wel waar zijn) antwoord op komt.

Als de vraag gesteld wordt; wat is er verandert cq verbetert in deze firmware dan is dat toch geen bedrijfsgeheim mag ik hopen ??

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 feb 2007 19:12 

Op kpn.com staat soms een reden waarom er een nieuwe firmware komt, mbt tot de 13min storing bv. Helft van die gevallen ligt het aan de firmware.

Als je de helpdesk opbelt kunnen ze je een 10tal verbeteringen geven voor komende firmware, maar meer weten zij ook niet. Wat de totale lijst is, no idea...

En moet KPN uitgeven wat een firmware veranderd in de experiabox die van hun is? ik denk alleen als er drastische problemen worden opgelost.

-verbrekende verbindingen
-geen bezet toon
-slechte kwaliteit
-13min geen telefonie.

Voor de rest van het lijstje zal je even de helpdesk moeten opbellen, anders krijg ik op mn kop omdat ik de rest niet uit eigen ervaring weet :P

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]