Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 07 jan 2025 07:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ook leuk
BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 09:49 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
dit vond ik onlangs tijdens het surfen op 't net.

http://gathering.tweakers.net:80/forum/ ... /1181346//

een heel gebruikersverslag tot en met firmware 1.40c

Het hele relaas eronder is ook nog aardig om te lezen en zeker het deel waarin een medewerker van KPN verklaart zwijgplicht te hebben over bepaalde zaken aangaande de EB.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ook leuk
BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 09:55 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
vankooten schreef:
zeker het deel waarin een medewerker van KPN verklaart zwijgplicht te hebben over bepaalde zaken aangaande de EB.


Idd over bepaalde zaken,maar verder betwijfel ik of men zo langzamerhand niet ook de voordelen gaat inzien om te participeren op een forum zoals dit.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 10:10 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
vankooten schreef:
Citaat:
Idd over bepaalde zaken,maar verder betwijfel ik of men zo langzamerhand niet ook de voordelen gaat inzien om te participeren op een forum zoals dit.

@maarten,
ik begrijp deze zin niet ?


Als iedereen die bijv op het forum geholpen wordt de Helpdesk zou gaan belasten (dat zijn topicstarters en lezers) dan wordt het mi nog drukker.
Door van tijd tot tijd ook hulp van binnenuit te krijgen slaat men 2 vliegen in een klap.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ook leuk
BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 10:11 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
Idd over bepaalde zaken,maar verder betwijfel ik of men zo langzamerhand niet ook de voordelen gaat inzien om te participeren op een forum zoals dit.[/quote]

Ik begrijp deze zin niet ??


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 10:12 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Tijdens mijn reply heb je jouw reactie verwijderd,dus zie boven :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 10:19 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
hoe krijg je die "quote's" zo mooi.?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 12:20 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
vankooten schreef:
hoe krijg je die "quote's" zo mooi.?


Op quote drukken, dan de cursor achter quote zetten en op enter drukken.
Dan de nieuwe tekst schrijven wat je wil schrijven en dan bevestigen als je klaar bent :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ook leuk
BerichtGeplaatst: za 17 feb 2007 13:23 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 06 feb 2007 12:31
Berichten: 42
vankooten schreef:
Het hele relaas eronder is ook nog aardig om te lezen en zeker het deel waarin een medewerker van KPN verklaart zwijgplicht te hebben over bepaalde zaken aangaande de EB.


Iedereen die bij een internetprovider of groot bedrijf gaat werken moet contract tekenen voor het niet doorspelen van interne bedrijfs informatie.

Wat ik en een aantal anderen doen is mensen helpen uit eigen ervaring, en dàt mag dan wel weer. En ik kan dus niet met oplossingen komen die alleen intern bekent zijn, in dat geval geef ik geen oplossing en vraag je naar de helpdesk te bellen ;)

(ben op beide fora actief)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ook leuk
BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2007 03:57 
Offline

Geregistreerd: vr 29 dec 2006 01:52
Berichten: 27
Fridge-RaideR schreef:
Iedereen die bij een internetprovider of groot bedrijf gaat werken moet contract tekenen voor het niet doorspelen van interne bedrijfs informatie.

Je moet ook niet bij ze gaan werken maar voor, dat zijn de betere overeenkomsten.:D
Citaat:
Wat ik en een aantal anderen doen is mensen helpen uit eigen ervaring, en dàt mag dan wel weer. En ik kan dus niet met oplossingen komen die alleen intern bekent zijn, in dat geval geef ik geen oplossing en vraag je naar de helpdesk te bellen.

Vreemde firma met geheime oplossingen die je alleen via de heldesk kunt krijgen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2007 10:34 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 06 feb 2007 12:31
Berichten: 42
Nouja niet zo conspiracy achtig doen :P als een oplossing alleen intern bekent is wil dat vaak zeggen dat het of
A
oplossing nog in testfase bevind
B
het 'gevaarlijk' kan zijn als het bijvoorbeeld het resetten van de eb betreft, doet de klant het, en het gaat mis.. tsjah..maar doen wij het samen met de klant en het gaat mis, is het onze schild
C
oplossing is tijdelijk en er komt een betere

Maar dit kon je allemaal zelf ook wel verzinnen :P als jij bij een groot iets als kpn philips hp atos etc gaat werken, krijg je met precies hetzelfde verhaal te maken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 feb 2007 13:34 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
Maar ja, aan de andere kant.....
Als er al iets uitlekt, hoe vaag dan ook, gaan mensen vragen stellen en als daar geen eensduidend antwoord op komt gaan mensen zelf dingen verzinnen in de hoop dat daar een bevestigend of vaag (dan zal het dus wel waar zijn) antwoord op komt.

Als de vraag gesteld wordt; wat is er verandert cq verbetert in deze firmware dan is dat toch geen bedrijfsgeheim mag ik hopen ??


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 feb 2007 19:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 06 feb 2007 12:31
Berichten: 42
Op kpn.com staat soms een reden waarom er een nieuwe firmware komt, mbt tot de 13min storing bv. Helft van die gevallen ligt het aan de firmware.

Als je de helpdesk opbelt kunnen ze je een 10tal verbeteringen geven voor komende firmware, maar meer weten zij ook niet. Wat de totale lijst is, no idea...

En moet KPN uitgeven wat een firmware veranderd in de experiabox die van hun is? ik denk alleen als er drastische problemen worden opgelost.

-verbrekende verbindingen
-geen bezet toon
-slechte kwaliteit
-13min geen telefonie.

Voor de rest van het lijstje zal je even de helpdesk moeten opbellen, anders krijg ik op mn kop omdat ik de rest niet uit eigen ervaring weet :P


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling